خانهاخبار
Street Storm Racing؛ عنوان جدید سری بازی‌های آسفالت

Street Storm Racing؛ عنوان جدید سری بازی‌های آسفالت

علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین سواری خوشحال باشند چون گیم لافت عنوان جدیدی از سری بازی‌های آسفالت را برای کاربران اندروید و iOS منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۳/۲۷
image

Gameloft امروز جدیدترین عنوان از سری بازی‌های Asphalt را منتشر کرد. Asphalt Street Storm Racing نام این بازی جدید است که شما را به مسابقات خیابانی در بزرگ‌ترین شهرهای جهان می‌برد.

همچون عناوین قبلی بازی آسفالت به شما امکان انتخاب ماشین‌های مختلفی داده میشود که با هدایت آنها و پیروزی در مسابقات قادر خواهید بود پول بیشتری به دست آورید و امکانات ماشین خود را ارتقا دهید.

علاوه بر مسابقات معمولایی که همیشه در آسفالت سراغ داریم، مسابقات Drag چهار نفره بخش جدیدی است که به Asphalt Street Storm Racing در آن امکان مسابقه سرعت با دیگران را خواهید داشت.

کاربران برای دریافت این بازی نیازی به پرداخت پول ندارند هرچند برای فعال کردن برخی از بخش‌ها و امکانات بازی از شما هزینه گرفته خواهد شد.

با کیلک کردن روی لینک‌های زیر می‌توانید  Asphalt Street Storm Racing را برای اندروید و iOS دانلود کنید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

image
image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۳/۳۰
ولشون کن ولی بازی رایگان و هیچ کیفیتی نداره

آصف

۱۳۹۶/۳/۲۹
این برا ویندوز موبایل هم اومده که شما اصلا اشاره ای نکردید

سهيل sheeple

۱۳۹۶/۳/۲۸
اهاي اندرويديا شما كه ادعاتون ميشد سيستم عاملتون متن بازه چه ميدونم اله بله جيمبله به ما ايفونيا ميگفتيد بابا شما كه تو زندان اي او اس مبحوسيد
نميتونيد دانلودش كنيد نه؟؟؟؟ اخيييييييييييي نازي نازي گل پيازيد ما ايفونيا همون لحظه اول دانلودش كرديم خوده من به جرات شايد جزوه اولين نفرات بودم كه دانلودش كردم و گرافيكش واقعا با ايفون ديدني و به جرات ميگم با پلي استيشن چهار در يك سطحه شما هنگرويديام بريد با متن باز جونتون خوش باشيد من ترجيح ميدم تو زندان اي او اس باشم و اخرين اپليكيشن هارو نصب كنم و لذت ببرم تا اينه كه به اصطلاح توي ازادي هنگرويد باشم و با كلي درد سر موقع نصبو اجرا مواجه شم بريد خوش باشيد با هنگرويدتون

Sh@hin

۱۳۹۶/۳/۲۷
از گوگل پلی غیر قابل دانلوه... آخه چرا

italodance

۱۳۹۶/۳/۲۷
رایگان و اسپم حتما خرید داخلی هم داره
گیملافت از 2012 مرد و فروخته شد
اگر iOS هستی بازی کنسولی Grid تو راهه که از PC پورت شده