خانهاخبار
5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی (مجموعه دوم)

5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی (مجموعه دوم)

دنیای نامحدود اپلیکیشن‌های اندرویدی پر است از بازی‌های سرگرم‌کننده که در اینجا سراغ 5 بازی دیگر از آنها رفته‌ایم.
۱۳۹۶/۳/۲۲

بازی‌های موبایلی ساده هم طرفداران کم سن و سال و جوان دارند و هم در میان افراد میان سال و آنهایی که سن و سال بیشتری دارند طرفداران پروپا قرصی دارند. تعداد این بازی‌ها روی اندروید بی‌شمار است و هر وقت سری به فروشگاه گوگل پلی یا کافه بازار، مایکت و دیگر فروشگاه‌های اندرویدی بزنید تعداد زیادی پیدا می‌کنید که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. برخلاف iOS، بسیاری از این بازی‌ها روی اندروید رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. در این نوشته هم مثل نوشته‌های قبلی از این سری، سراغ 5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی رفتیم.

UnBlock

بازی آنبلاک پازلی منطقی است که ذهن را درگیر می‌کند تا راه حل را پیدا کند و مسئله را حل کند. در این بازی سطوح مختلف، آسان، متوسط ، سخت و بسیار سخت، در نظر گرفته شده و هر سطح نیز پازل‌های بسیار زیادی در حالت‌های مختلفی دارد و مدت‌ها شما را به خود مشغول می‌کند و هر مرحله‌ای را که طی کنید مرحله‌ای دیگر پیش روی شما قرار می‌گیرد.

دانلود Unblock

image

Fidget Spinner

اپ Fidget Spinner در واقع شبیه سازی برای این اسباب بازی تازه مد شده در گوشی‌های تلفن همراه است. در این اپ باید سعی کنید با هرچه سریع‌تر چرخاندن فیدجت خود امتیاز بیشتری به دست آورید تا بتوانید فیدجت اسپینرهای بهتری بخرید.

مسلما این اپ حس واقعی چرخاندن اسپینرها را به شما نخواهد داد ولی چند دقیقه سرگرم شدن و مشاهده تغییر حالت اسپینرهای مخلتف در سرعت‌های بالا ارزش نصب کردن آن را دارد.

دانلود Fidget Spinner

image

Lifoes

موجوداتی با ظاهری جالب، در لوله‌های آزمایش گیر افتاده‌اند و شما باید فکری برای رها کردن و کنار هم قرار دادن آنها بکنید. در واقع باید مهره‌های رنگی هم رنگ را با برداشتن و کشیدن آنها به سمت سایر لوله‌ها در یک لوله قرار دهید تا به مرحله بعد بروید. این بازی سرگرم‌کننده نیز در میان پازل‌های منطقی قرار می‌گیرد که برای هر سن و سالی مناسب است؛ بازی 4 مرحله دارد؛ از ساده که بچه‌های 4 ساله را سرگرم می‌کند تا مرحله سخت که برای 68 ساله‌ها مناسب است.

دانلود Lifoes

image
image
image

Impossible Lines

در Impossible Lines باید توپ کوچکی را به سوی هدف هدایت کنید و جهت‌دهی به توپ را تنها می‌توانید از طریق خطوطی که روی زمین بازی می‌کشید، انجام دهید؛ توپ به خطوط رسم شده توسط شما برخورد می‌کند و تغییر جهت می‌دهد تا در نهایت به هدف برخورد کند. مثل همه بازی‌ها هرچه به مراحل بالاتر بروید رساندن توپ و هدف به هم سخت‌تر می‌شود و تمرکز بیشتری می‌خواهد.

دانلود Impossible Lines

image
image
image

Jigsaw

با Jigsaw می‌توانید به راحتی پازل و تعداد تکه‌های آن را انتخاب کنید و روی گوشی خود شروع به ساختن پازل کنید. شاید لذت آن به اندازه در دست گرفتن قطعات پازل و چیدن آن نباشد اما سرگرم کننده و لذت‌بخش است.

دانلود Jigsaw

image

بیشتر بخوانید
5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی (مجموعه اول)

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۳/۲۵
اگ میشه ب صورت مستقیم هم برا دانلود بزارید

میلاد

۱۳۹۶/۳/۲۳
دوست عزیز تا جایی که من میدونم موجودی پیش فروش اطراف آمریکای شمالیش تموم شده و هنوزم میتونین از سایت رسمی اچ تی سی با درهم امارات متحده عربی خرید کنین

Kiarash

۱۳۹۶/۳/۲۲
اینا چی بود دیگه؟ :|

ahmad

۱۳۹۶/۳/۲۲
سلام. اسم بازی lyfoes هست که اشتباه تایپ کردید. بازی خیلی جالبیه

ali.jahromi

۱۳۹۶/۳/۲۲
من بازی UnBlock انجام دادم، خوب وسرگرم کننده هست ولی بعد از مدتی از این بازی خسته شدم.