خانهاخبار
S8 یا S7، کدام بیشتر می‌فروشند؟

S8 یا S7، کدام بیشتر می‌فروشند؟

هر چند قیمت‌هایی که سامسونگ برای دو پرچمدار جدید خود یعنی S8 و +S8 تعیین کرده است بیشتر از قیمت S7 است اما مدیر بخش موبایل سامسونگ انتظار دارد تا این دو پرچمدار فروشی حتی بهتر از S7 را تجربه کنند.
۱۳۹۶/۱/۱۲

دی جی کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ الکترونیکز ادعا کرده است که گلکسی S8 و گلکسی +S8 نسبت به پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی S7 فروش بیشتری را در سال اول عرضه، تجربه خواهند کرد. قیمت‌های در نظر گرفته شده برای دو دیوایس جدید 750 دلار یا 809 یورو برای S8 و 850 دلار یا 909 یورو برای +S8 است که نسبت به قیمت S7 به‌طور محسوسی افزایش یافته است و شاید این قیمت‌ها خلاف ادعای سامسونگ به‌نظر برسد.

جدیدترین پرچمدار سامسونگ یکی از داغ‌ترین دیوایس‌های سال 2017 بوده است به‌طوری که حجم اخبار و شایعات، پیش از معرفی رسمی آن در نوع خود کم‌نظیر بوده است. چون پرچمدار جدید سامسونگ اولین گوشی هوشمند مهمی است که سامسونگ بعد از اتفاقات مربوط به گلکسی نوت 7 عرضه کرده است، این شرکت انتظار دارد فروش آن در بازار توام با موفقیت باشد تا بخشی از زیان نوت 7 جبران شود.

اوایل همین ماه (اواسط اسفند) بود که تحلیل‌گران پیش‌بینی‌های متفاوتی در مورد میزان فروش گوشی‌ها جدید سامسونگ در بازار ارائه کردند اما دی جی کوه طی مصاحبه روز پنج‌شنبه با رسانه‌های کره‌ای در مورد فروش گوشی‌های جدید بسیار خوشبین بود.

در بسیاری از کشورها هم‌اکنون می‌توان پیش سفارش خرید گلکسی S8 را ثبت کرد. زمان نشان خواهد داد که آیا امیدهای سامسونگ برای فروش بالای پرچمداران جدییدش محقق خواهد شد یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا S8 و +S8 فروش موفقیت‌آمیزی را تجربه خواهند کرد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۶
توی صفحه نمایش رزولوشن تغییری نداشته؟!!
بهتره دوباره برین مشخصات S8 رو بخونین

امیر

۱۳۹۶/۱/۱۵
دوربین به اعلام رسمی خود سامسونگ تغییر سخت افزاری نداشته و فقط روی بخش نرم افزاری کار کردن
توی اندروید رم توی سرعت خیلی تاثیر داره که هیچ تغییری نکرده
سی پی یو هم براساس بنچمارک ها 15 درصد افزایش سرعت داشته فقط
صفحه نمایش هم رزولوشن و سخت افزار تغییری نداشته و فقط روی HDR کار کردن که اونم باید سورس HDR بهش بدین تا تفاوتش رو احساس کنین

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۳
آس سون خخخ???

Hurricane

۱۳۹۶/۱/۱۳
ظرفیت باتری کمه اثر انگشت پشت گوشی باشه اصلا جالب نیس

عزیز

۱۳۹۶/۱/۱۳
کلا با گوشی شیشه ای و پلاستیکی مخالفم.گوشی چیزیه شبیه کفش یا دمپایی باید محکم باشه.بدنه فلزی آیفون واقعا شاهکاره.
ضربه به گوشی خیلی آسیب میزنه باید بدنه ای باشه که ضربه رو بگیره نه که انتقال بده به قطعات داخلی.