خانهاخبار
تصاویر ساعت هوشمند ZTE Quartz منتشر شد

تصاویر ساعت هوشمند ZTE Quartz منتشر شد

در حالی که پیش از این شایعه ساخت ساعت هوشمند اندرویدی زد‌تی‌ای مطرح شده بود، تصاویری از ساعت هوشمند این شرکت با نام کوارتز منتشر شد.
۱۳۹۶/۱/۱

ماه گذشته شایعاتی منتشر شده بود که شرکت چینی ZTE قرار است اولین ساعت هوشمند خود را با نام کوارتز عرضه کند و به این ترتیب رسما وارد شرکت‌های استفاده کننده از اندروید ور بشود. حالا و پیش از معرفی رسمی این شرکت تعدادی عکس از این ساعت و عملکرد آن منتشر شده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده زد‌تی‌ای کوارتز از یک صفحه نمایش دایره‌ای، بدنه‌ای فلزی (حداقل در قسمت جلو)، یک دکمه کوچک در کناره و بند تشکیل می‌شود.

این ساعت هوشمند فاقد سنسورهایی مانند اندازه گیر ضربان قلب و چیپ‌ست NFC است، در عوض از ارتباط 3G از طریق سیم کارت پشتیبانی می‌کند. پایه شارژ این محصول نیز یک قطعه دایره‌ای شکل است که بدنه اصلی ساعت را باید بر روی آن قرار دهید تا از طریق ۴ پین موجود متصل شده و دستگاه را شارژ کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده این ساعت از اندروید ور2 و بر اساس اندروید 7.1.1 نوقا بهره می‌برد. با توجه به شایعات مطرح شده و همچنین این حقیقت که این محصول از بعضی سنسورهای صرف نظر کرده است به نظر می‌آید باید منتظر قیمتی پایین در مقایسه با رقبا باشیم.

هر چند در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات، زمان و قیمت عرضه زد‌تی‌ای کوارتز مشخص نشده است، به نظر می‌رسد سیستم عامل اندروید ور مخصوصا با نسخه دوم خود توجه‌های سازندگان زیادی را جلب کرده است و روز به روز فراگیرتر می‌شود. نظر شما درباره این سیستم عامل و عملکرد آن چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۶/۱/۱
هنوز که خبری از انتشار android wear 2 برای moto 360 2 نیست ،با اینکه wear 2 بدون هیچ تغییراتی روی ساعتها اعمال میشه ،پس نباید برای انتشار ان، اینقدر طول بکشد