خانهاخبار
قرارداد سامسونگ برای خرید کمپانی هارمان نهایی می‌شود

قرارداد سامسونگ برای خرید کمپانی هارمان نهایی می‌شود

چند ماه پیش اخباری از انتقال برند هارمان، که مالک چند برند معتبر صوتی مانند JBL و هارمان کاردون است، به سامسونگ شنیده شد. حالا اخبار جدید از نهایی شدن این قرارداد حکایت می‌کند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

به تازگی سامسونگ اعلام کرده که خرید کمپانی هارمان به مبلغ ۸ میلیارد دلار را نهایی کرده است. اولین بار خبر این معامله در ماه نوامبر اعلام شده بود و بر اساس آن، سهام‌داران هارمان به ازای هر سهم خود مبلغ ۱۱۲ دلار دریافت خواهند کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این شرکت باید ذکر کنیم که هارمان در صنعت خودرو فعالیت می‌کند، در عین حال مالک چندین برند معتبر صوتی مانند JBL و هارمان کاردون هم هست.

image

نام هر دو برند JBL و هارمان کاردون را می‌توان روی دستگاه‌ها و لوازم جانبی آن‌ها دید، مانند ماژول اسپیکر JBL خانواده موتو Z موتورولا و یا اسپیکرهای هارمان کاردون به‌کاررفته در اچ‌تی‌سی One M8. همچنین مایکروسافت هم قصد دارد در همکاری با هارمان اسپیکری مجهز به کورتانا برای رقابت با اسپیکر اکو آمازون تولید کند.

image

image

دینش پالی‌وال، رئیس و مدیرعامل هارمان، درباره این خرید گفته:

ما برای پایان این معامله هیجان داریم، چون این تبادل برای سهام‌داران ما سود نقدی، برای مشتریان منفعت و برای کارمندان ما فرصت‌های جدیدی به همراه دارد. سامسونگ تعهد ما به فرهنگ «سرعت، نوآوری و عملکرد» را با مشتریان ما به اشتراک می‌گذارد و برای هارمان شاخص، پلتفرم و فناوری‌های مکمل را به ارمغان می‌آورد تا به رشد و توسعه رهبری خود در بازار جهانی در صنعت اتومبیل، صوت و فناوری‌های وابسته ادامه دهیم. درک اهمیت مشارکت در دنیای رو به رشد ابزارهای متصل، به ویژه خودروها، ما را به افزایش نفوذ گروه‌ها و منابع خود ترغیب می‌کند تا برای مشتریان خود ارزش بیشتری ارائه نماییم. سامسونگ و هارمان در همکاری با خودروسازان و سایر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، آینده اتومبیل‌ها را تعریف خواهند کرد.

ارزش سهام هارمان، که در روز جمعه بسته شد، ۱۱۱.۵۰ دلار به ازای هر سهم است و پیش از آغاز روز دوشنبه (آغاز هفته) از بازار بورس آمریکا خارج خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

reza_j_l

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
به منبع خبر که در پایان مطلب ذکر شده مراجعه کنید

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
حمید جان پسرم چندین ماهه سامسونگ هارمن رو خریده اطلاعاتت صفره

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
دقیقا اچ تی سی با هرکی هم کاری میکنه چند وقت بعد شرکتا سر خریدنش دعوا میکنن

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
آقا محمد مگه سامسونگ مال باباته که داری اینقدر سنگشو به سینه میزنی!!ها چند درصد از سهامشو گرفتی؟به جاید این شرورها برین یکم معلوماتتونو بالا ببرین چهار تا چیز اختراع کنین الان این شرکت ها باید طراحی و برنامه نویسی نرم افزارها و سیستم عامل هاشونو از ما ایرانی ها بخوان چون هوشی که یه ایرانی داره هیچکه نداره البته بیشتر منظورم قسمت اول حرف هام اگه توهین به همه نشه بیشتر رو به آدم های تحصیل کرده و مهندس و متخصص بودش

حمید

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
کجا خرید ممد کوچولو اینا همش شایعه ست آتش شما گرفتین که دائم در حال ترکیدنین???بعدشم کسی گر گرفته که گوشیش هزار سال به پای کیفیت الجی و امثالهم نمیرسه