خانهاخبار
تصاویر سیستمی Galaxy Tab S3 طراحی گلکسی اس 8 را افشا کرد

تصاویر سیستمی Galaxy Tab S3 طراحی گلکسی اس 8 را افشا کرد

برخی از تصاویر سیستمی گلکسی تب اس 3 که اخیرا منتشر شده طراحی پرچم‌دار بعدی سامسونگ را رسما افشا کرده است. همچنین در این تصاویر شاهد یک داک منحصر به فرد هستیم که نشان می‌دهد ممکن است Galaxy S8 به قابلیتی شبیه کانتینیوم مجهز باشد.
۱۳۹۵/۱۲/۶
image

اخیرا تصاویری از فایل‌های سیستمی تبلت گلکسی تب اس 3 منتشر شده که  در بین آن‌ها تصاویری از پرچم‌دار بعدی سامسونگ به چشم می‌خورد. اگر این تصاویر واقعی باشند تقریبا دیگر در مورد طراحی گلکسی اس 8 سوالی باقی نمی‌ماند. یکی از این تصاویر نشان می‌دهد که حسگر اثر انگشت اس 8 در قاب پشتی آن جای گرفته است. یکی از تصاویر منتشر شده نحوه استفاده از حسگر ضربان قلب را نشان می‌دهد که سمت چپ دوربین پشتی دستگاه قرار دارد. این اطلاعات با آنچه پیش از این در رندرهای منتسب به اس 8 دیده بودیم مطابقت دارد.

image

یکی دیگر از عکس‌ها دکمه‌های نرم‌افزاری و مجازی اس 8 را نشان می‌دهد. در این تصویر دکمه‌های مولتی تسکینگ، Home و بازگشت دقیقا به ترتیبی که پیش از این در محصولات سامسونگ دیده‌ایم مشاهده می‌شود.

image

تصویر دیگر اس 8 را در حالی نشان می‌دهد که به داک عجیبی به نام DeX متصل شده است. به کمک این داک می‌توان گوشی موبایل را با کمک کابل HDMI به یک صفحه نمایش منتشر کرد. اسم این داک که می‌تواند مخفف Desktop Experience (تجربه دسکتاپ) باشد، ممکن است عملکردی مانند سیستم کانتینیوم مایکروسافت داشته باشد که به گوشی‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل اجازه می‌دهد به راحتی به یک رایانه رومیزی تبدیل شوند.

image

اما اگر از این تصاویر صرف نظر کنیم، می‌توان به تصویر دیگری استناد کرد که رسمیت بیشتری دارد. پیش از این به اطلاعتان رسانده بودیم که سامسونگ قول داده که قابلیت Secure Folder مربوط به گلکسی نوت 7 را از طریق یک اپلیکیشن در اختیار دارندگان گلکسی اس 7 بگذارد. گرچه این اپلیکیشن هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما اخیرا یک فایل Apk منتشر شده که گویا فایل نصبی اپلیکیشن مذکور است. آن دسته از دارندگان اس 7 که گوشی‌شان را به اندروید نوقا آپگرید کرده و این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند، گفته‌اند که به خوبی کار می‌کند. نکته جالب توجه آن است که این اپلیکیشن حاوی آموزشی تصویری برای استفاده است و در این آموزش سامسونگ از تصویر گوشی‌ای استفاده کرده است که هیچ شباهتی به گوشی‌های تا کنون تولید شده سامسونگ ندارد، اما بسیار به رندرهایی که از اس 8 دیده‌ایم نزدیک است. طراحی تقریبا بدون لبه و گوشه‌های گرد از ویژگی‌های گوشی به نمایش در آمده در این آموزش است.

انتظار داریم گلکسی تب اس 3 روز 26 فوریه (8 اسفند) در کنگره جهانی موبایل و گلکسی اس 8 نیز طی مراسمی اختصاصی در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) رونمایی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ارسی

۱۳۹۵/۱۲/۷
خوشحال شدم که حتما آدرس که خواستم رو برام گذاشتین.
اول اس۷اج داشتم که رام انگلیس روش نصب کردم واقعا رو مولتی تسک و خیلی چیزای دیگه افتضاح لگ داشت.اون گوشیم مشکل پیدا کرد و الان s7اج جدید گرفتم.
برین به مغازه هایی ک نرم افزار کار میکنن و حتما رام امارات بزنین.
تو سایت ایران‌موبایل هم هست اگه دوست دارین خودتون نصب کنین.
رام زد و اطلاعاتم حتی پاک نشد.رام امارات ک کار کردن نسبت به رام بریتانیا چندتا برتری داره.اول لگ نداره و دوما ک خیلی جالبه توalways onتاریخ شمسی هم میاد که خیلی برام دلچسب شده.تو گیگ بنچ هم نمرات تقریبی گوشیم به نظرم خیلی بهتر شده.کلا دستگاه بهینه تر عمل میکنه

tata

۱۳۹۵/۱۲/۷
سلام چجوری آپدیت کردید؟

ضد اچ تی سی

۱۳۹۵/۱۲/۶
ببین منو شرکت هاس دیگه هر چی زور بزنن به سامسونگ نمی رسن پس برو پیچ سونی

Sina

۱۳۹۵/۱۲/۶
اومده حالا شما میگی بهترین؟؟؟
سامسونگ یه جاشو درست کنه از جای دیگه لنگ میزنه .

ERFAN

۱۳۹۵/۱۲/۶
بهترین گوشی از همه لحاظ