خانهاخبار
کروم کست اولترا معرفی شد

کروم کست اولترا معرفی شد

گوگل از مدل جدید کروم‌کست با نام کروم‌کست اولترا رونمایی کرد.
۱۳۹۵/۷/۱۳
image

همان طور که پیش از این انتظار داشتیم، گوگل در مراسم امشبش از مدل جدید کروم‌کست رونمایی کرد. کروم‌کست اولترا نام جدیدترین مدل کروم‌کست است و این در حالی است که به گفته گوگل تا به حال بیش از 30 میلیون دستگاه کروم‌کست به فروش رفته.

از نظر طراحی ظاهری، کروم‌کست اولترا مانند کروم‌کست استاندارد است، اما به جای لوگوی کروم حرف G روی آن نقش بسته. طبق انتظار، کروم‌کست اولترا از پخش محتواهای 4K ،HDR و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

بنا بر ادعای گوگل، اولترا 1.8 برابر سریع‌تر از کروم‌کست فعلی است و بهبودهایی جدی در بخش Wi-Fi دارد. یکی از غافلگیری‌های کروم‌کست برخورداری از درگاه اترنت است که بی‌ شک برای استریم روان‌تر محتواهای 4K مفید خواهد بود.

قیمت کروم‌کست اولترا همانند Mi Box، دستگاهی مبتنی بر اندروید تی‌وی که اخیرا معرفی شده، 69 دلار است. احتمالا افرادی که با محصولات شیائومی یا اندروید تی‌وی ناآشنا هستند، به سراغ کروم‌کست می‌روند، زیرا کروم‌کست علاوه بر استریم محتواهای 4K یک دستگاه اندروید تی‌وی کامل نیز محسوب می‌شود. همچنین به زودی گوگل محتواهای 4K ویژه‌ای را از طریق گوگل پلی موویز عرضه خواهد کرد.

کروم‌کست اولترا از نوامبر عرضه می‌شود، اما از هم‌ اکنون نیز می‌توان آن را از گوگل‌پلی‌استور سفارش داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

shayanmoradyan

۱۳۹۵/۷/۱۴
میشه یکی بگه دقیقا کارش چیه؟