خانهاخبار
اندروید 6 مارشمالو برای Galaxy A8 منتشر شد

اندروید 6 مارشمالو برای Galaxy A8 منتشر شد

انتشار نسخه 6 اندروید برای گوشی گلکسی ای 8 سامسونگ آغاز شده است. کاربران این گوشی با دریافت این به‌روزرسانی علاوه بر استفاده از ویژگی‌های مارشالو آخرین وصله امنیتی اندروید را نیز دریافت می‌کنند.
۱۳۹۵/۷/۱۳

سامسونگ انتشار نسخه 6.0.1 اندروید مارشمالو را برای گوشی‌ Galaxy A8 آغاز کرده است. این آپدیت 890 مگابایت حجم دارد و همراه با ویژگی‌های اصلی نسخه 6 اندروید (مثل مدیریت دسترسی اپلیکیشن‌ها، مصرف بهینه باتری و Now on Tap) وصله امنیتی ماه سپتامبر را نیز روی این گوشی نصب می‌کند.

Galaxy A8 سامسونگ که سال 2015 وارد بازار شد نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 615 یا اگزینوس 5430، دوربین 16 مگاپیکسلی، حافظه رم 2 گیگابایتی و باتری 3050 میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن می‌تواند تا 256 گیگابایت افزایش یابد.

اگر از دارندگان این گوشی هستید چند هفته طول خواهد کشید تا به‌روزرسانی اندروید 6 را به صورت OTA روی گوشی خود دریافت کنید. برای چک کرد این مورد به تنظیمات دستگاه رفته و از منوی About Phone گزینه Software Update را انتخاب کنید. اگر نوبت به گوشی شما رسیده باشد پیغام دریافت آن را مشاهده خواهید کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

هادی

۱۳۹۶/۲/۲۳
سلام من دارنده گوشیA8هستم پیش از یک سال است که اپدیت نیامده است باید چکار کنم

دانیال

۱۳۹۵/۱۱/۱
سلام دوست عزیر من چند روزه اندروید رو روی گوشی آ۸م به شش ارتقا دادم و شدیدا پشیمونم چجور میشه برگردم ب اندروید پنج و یک؟ لطفا راهناییم کنین منتظر ایمیلتونم ممنون

مجید

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
سلام من میخوام آندروید ۶مارشاملو برای A8 داشته باشم چه کارکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
سلام جی اس ام
چطوری میشه اندروید خالص یا یه کاستوم رام خوب روی این گوشی نصب کرد؟

هادی

۱۳۹۵/۹/۲
سلام اقای سیدی اطلاع دارید برای a7-2016کی آپدیت میشه؟؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین