خانهاخبار
NBA 2K17 برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد

NBA 2K17 برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد

بسکتبال از ورزش‌های جذاب و پر طرفدار تیمی است و مانند فوتبال این میزان محبوبیت باعث شده است که شرکت‌های تولیدکننده بازی‌های موبایل به سراغ آن بروند.
۱۳۹۵/۷/۴

image

 

بازی بسکتبال حرفه‌ای NBA 2K17 برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شد.

شرکت 2K به عنوان سازنده محبوب‌ترین و باورپذیرترین نسخه دیجیتال بازی‌های بسکتبال، با انتشار NBA 2K17 به دنبال نزدیک‌تر شدن به هدف خود، برداشتن مرز بین بازی‌های ویدیویی و واقعیت، است.

طبق انتظار آخرین تغییرات تیم‌های بسکتبال در این بازی لحاظ شده است. شما می‌توانید تیم گلدن استیت واریرز را انتخاب کنید و از کنفرانس غرب به فینال مسابقات NBA برسید، یا با لبران جیمز و تیم کلیولند کاوالیرز به مصاف حریفان خود در کنفرانس شرق بروید.

از نکات مثبت NBA 2K17 می‌توان به باز طراحی کنترل‌های بازی اشاره کرد. همچنین در این نسخه از کنترلرهای فیزیکی نیز پشتیبانی می‌شود. بخش MyCareer نیز با مواردی همچون شبیه‌سازی روزهای تعطیل، تجهیزات بازیکن و نمادهای تازه، قدرتمندتر و گسترده‌تر از پیش شده است.

موردی که هنگام بازی با این نسخه متوجه آن خواهید شد، بهبود گیم‌پلی و به خصوص دریبل زدن بازیکنان است. کنترل شما روی توپ بیشتر است و احساس می‌کنید که بیش از پیش می‌توانید طبق تمایل خود توپ را به گردش در بیاورید. همچنین پرتاب‌ها و پرش‌ها نیز بهبود پیدا کرده‌اند. البته هنوز ضعف‌هایی در بازی دیده می‌شود اما می‌توان گفت تغییرات این نسخه نسبت به نسخه پیشین بسیار دلچسب است.

طبق انتظار این بازی رایگان نیست. 8 دلار ممکن است برای یک بازی موبایلی قیمت بالایی به شمار برود اما در عوض با خریدهای درون برنامه‌ای رو به رو نیستید و همین بازی را برای شما دلنشین‌تر می‌کند.

دریافت بازی NBA 2K17 از گوگل‌پلی‌استور

دریافت بازی NBA 2K17 از آیتونز

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mobin

۱۳۹۵/۷/۴
سلام.چه سخت افزاری میخواد این بازی ؟ram 1.5 با cpu 4 cores جواب میده ؟