خانهاخبار
سن دیسک از فلش‌های پرسرعت مجهز به USB-C رونمایی کرد

سن دیسک از فلش‌های پرسرعت مجهز به USB-C رونمایی کرد

سن دیسک در تولید انواع ماژول‌های حافظه تبحر خاصی دارد. محصولات این برند جزو گران‌ترین و البته باکیفیت‌ترین محصولات بازار است و طرفداران خاص خود را دارد. سن دیسک در کامپیوتکس 2016 از فلش‌های پرسرعت جدید خود رونمایی کرده که از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به گوشی‌های هوشمند متصل شود.
۱۳۹۵/۳/۱۲

از زمانی که امکان اتصال حافظه‌های فلش به گوشی‌های اندرویدی از طریق کابل OTG فراهم شد تحول بزرگی در انتقال فایل به این گوشی‌ها رخ داد. همچنین فلش‌های متنوعی وارد بازار شدند که از درگاه مایکرو یو‌اس‌بی پشتیبانی می‌کنند و بدون نیاز به کابل OTG می‌توان آنها را به گوشی وصل کرد.

اما ظاهرا درگاه USB-C کم‌کم در حال پیشروی در گوشی‌های هوشمند است و جایگاه مایکرو یو‌اس‌بی را تصاحب می‌کند. بنابراین شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی باید محصولات خود را با شرایط جدید تطبیق دهند.

ازاین‌رو شرکت مشهور SanDisk در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ از حافظه فلش جدیدی رونمایی کرده که به هر دو درگاه USB-A و USB-C مجهز است و می‌تواند به گوشی‌هایی متصل شود که از ویژگی USB Host پشتیبانی می‌کنند و درگاه ارتباطی آنها USB-C است.

 

image

 

این فلش در ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار می‌شود و سرعت خواندن اطلاعات از آن حداکثر ۱۳۰ مگابیت بر ثانیه است. قیمت تمام‌شده این فلش در ظرفیت‌های مختلف آن به‌ترتیب ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۷۰ دلار اعلام شده و به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

shahdad

۱۳۹۵/۳/۱۳
دوست اچ تی سی باز من به این نکته توجه داشته باش که الان هنوز همه گیر نشده مطمعن باش هر وخط همه گیر شد سامم استفاده میکنه

rahman

۱۳۹۵/۳/۱۳
salam khaste nabashin
baraye in flash bayad porte usb-c dashte bashim ta az sor'ate kamel estefade konim ? ya ba usb 3 ba in sor'at k goftin javab mide???

هامون

۱۳۹۵/۳/۱۲
دوست عزیز
Type-C سال 2014 ساخته شد و توی 2015 هم ، روی برخی از گجت ها نصب شد ،
الان که 2016ه ، شما برو بازار ببین از 100تا فلش ، چند تا Type-C پیدا میکنی ؟؟ حالا فلش که ارزونه ...
Display Port چطور؟؟ مبدل های Type-C چطور؟مثل جک 3.5 mm به type-c?
بله ، بنده پای حرفم هستم و میگم هنوز مونده تا جا بیفته ، البته دقیقا نمیتونم بگم 2 سال یا 3 سال دیگه Type-C فراگیر میشه ولی
از بحث قیمت گزاف فلش های تایپ سی بگذریم ، مشکل کمبودش حل نشدنیه ،
و اینکه 100% اطمینان نیست که کابل های تایپ سی هر گوشی با گوشی دیگه ای سازگار باشه ،
مثلا ، مدیر شرکت وان پلاس گفت که در صورت استفاده از کابل های type-c این شرکت برای گوشیهای دیگه ، صدمه ای جدی بهشون وارد میشه..
اگه منظورتون از طرفدارای سامسونگ بندست ، خیر ، من از اچ تی سی گله نکردم ولی کدوم کارشناس ، سایت ، مجله و ... ای رو دیدید که از فقدان تایپ c اس7 ایراد بگیره؟ سامسونگ با صدها هزار مهندس و کارمند نمیدونه شما میدونید ؟ :)))
لطفا منطقی نظر بدید و تفسیر به رای نکنید ...

علی

۱۳۹۵/۳/۱۲
این فلش به همراه htc 10 چی مییییشه!!!

VistaMobile

۱۳۹۵/۳/۱۲
هنوز کمی قیمتش بالاست البته جنس شرکت سن دیسک بایدم اینطوری باشه چون خیلی باکیفیت هست و حالا حالاها خراب بشو نیست . به زودی شرکتهای معتبر دیگه هم در دسترس قرار میدن و مطمئنن با قیمت کمتر ارائه میکنن .