خانهاخبار
Mi Max، فبلت 6.4 اینچی شیائومی، معرفی شد

Mi Max، فبلت 6.4 اینچی شیائومی، معرفی شد

شیائومی از فبلت جدید خود رونمایی کرد. می مکس نام فبلت جدید این شرکت چینی است که نمایشگر 6.44 اینچی در اختیار دارد و در سه مدل مختلف به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۲/۲۲

شیائومی Mi Max یک گوشی با قیمت مناسب برای آنهایی است که عاشق نمایشگر بزرگ‌اند. منظور ما دستگاهی با نمایشگر 6.44 اینچی است که در بدنه‌ای آلومینیومی با ضخامت 7.5 میلی‌متر جای گرفته.
این فبلت، که وزنی معادل 203 گرم دارد، در سه مدل مختلف به بازار عرضه می‌شود. قدرتمند‌ترین مدل Mi Max از پردازنده اسنپ‌دراگون 652 کوالکام، 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مدل دیگر تنها 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد و سومین مدل به پردازنده اسنپ‌دراگون 650 کوالکام، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

 

image

 

هر سه مدل Xiaomi Mi Max دارای دوربین‌های اصلی و سلفی 16 و 5 مگاپیکسلی هستند و از قابلیت نصب دو سیم‌کارت، حسگر اثر انگشت و مادون قرمز پشتیبانی می‌کنند. شیائومی می مکس قرار است از هفته آینده در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی وارد بازار چین شود، اما هنوز تاریخی برای عرضه آن در سایر بازارها اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hadi

۱۳۹۵/۲/۲۴
تا وقتی تیتر رو نخوندم متوجه نشدم که این گوشی واسه شیاومیه فکر میکردم ایفون ۷