خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: گوشی‌های 5 اینچی محبوب‌تر از سایرین

نتیجه نظرسنجی: گوشی‌های 5 اینچی محبوب‌تر از سایرین

هفته گذشته در نظرسنجی از شما پرسیدیم که بهترین اندازه برای نمایشگر گوشی هوشمند کدام است. اکنون نتایج این نظرسنجی مشخص شده و می‌توانیم ببینیم کاربران کدام را به عنوان بهترین اندازه انتخاب کرده‌اند.
۱۳۹۵/۲/۱۸

هفته پیش از شما پرسیدیم که بهترین اندازه نمایشگر برای استفاده در گوشی هوشمند کدام است. در نظرسنجی انجام‌شده بیش از 5400 نفر شرکت کردند و به یکی از 4 گزینه آن رای دادند که درنهایت مشخص شد نیمی از کاربران اندازه 5 تا 5.3 اینچی را بهترین اندازه برای استفاده در گوشی هوشمند می‌دانند.

براساس نتایج به‌دست‌آمده، گوشی‌های کوچک و فبلت‌ها تقریبا به یک اندازه طرفدار دارند. نمایشگر 5.5 تا 6 اینچی با کسب 25 درصد آرا در رده دوم قرار گرفته و نمایشگر 4 تا 4.7 اینچی با 23 درصد سوم شده است. در آخر نمایشگر 6 اینچ به بالا قرار دارد که تنها موفق به کسب 1.3 درصد آرا شده است.

شما در مورد نتیجه به‌دست‌آمده از این نظرسنجی چه فکر می‌کنید؟ آیا ممکن است در آینده تمایل مردم به گوشی 5 اینچی کمتر شود و مثلا فبلت‌ها به جایگاه اول برسند؟ نظر خود را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

قاسم

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
سلام من خودم 3 ساله گوشی گلکسی s3 دارم سایزش 7، 4 اینچ است خیلی خوش دسته ولی یکم دیگه بزرگ تر بشه راه داره مثلا بشه 5 اینچ عالی میشه ولی بالاتر فایده نداره خیلی زشته میشه یک گوشی گنده دستت باشه

شایان

۱۳۹۵/۳/۲۳
جان (خيلي گوشياي صفحه بزرگ مثه سري هاي نوت دوست دارن و خيليام بزرگ تر از اون مثه سري هاي پلاس ايفون) سری های نوت سامسونگ از پلاس ایفون بزرگ ترند.

سياوش

۱۳۹۵/۲/۱۸
خب اين يه چيز كاملا سليقه ايه
همين الانش خيليا عاشق گوشياي با صفحه ٤ اينچي هستن مثه ايفون ٥اس
خيلي گوشياي صفحه بزرگ مثه سري هاي نوت دوست دارن و خيليام بزرگ تر از اون مثه سري هاي پلاس ايفون

سینا

۱۳۹۵/۲/۱۸
بهترین سایز میانگین 5 اینچه
ی وسیله عجیبی به اسن نوت اثر سامسونگ (4 ساله از کررره خخخ) .اقعا نباید جز گوشی حساب کرد حالا هرچقدرم قوی باشه ولی گوشی محسوب نمی شه
گوشی که باید جدا براش کیف بخری نتونی راحت تو دستت بگیری بذاری تو جیب چه فایده داره بجاش می رم ی تبلت می گیرم قوی تر و بهتر وقتی تو دستم نمیاد چ فرقی می کنه چ یک وجب چه صد وجب
حالا ی نظریم دارم سایز گوشی ب ضخامت هم بستگی داره اومم باید دقت کرد

محمد مهدی

۱۳۹۵/۲/۱۸
سلام.ببخشید،
شما که این دو پرچمدار رو دارید میشه بگین کدومشون بهتره؟