خانهاخبار
دولت امریکا امنیت پرچمداران ال جی را تایید کرد

دولت امریکا امنیت پرچمداران ال جی را تایید کرد

با استفاده هرچه بیشتر سازمان‌های تجاری و نظامی از گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های تولیدکننده به دنبال آن هستند تا با امن‌تر کردن محصولاتشان مشتریان بیشتری برای خود دست و پا کنند. دو گوشی جدید LG به نام‌های V10 و G5 به تازگی توانسته‌اند تاییدیه‌های لازم دولت آمریکا را برای استفاده سازمان‌های این کشور کسب نمایند.
۱۳۹۵/۲/۱۸

ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرد گوشی‌های G5 و V10 این شرکت توانسته‌اند از دولت امریکا تاییدیه‌های لازم برای استفاده در شرکت‌های تجاری و سازمان‌های نظامی را، که توجه ویژه‌ای به بحث امنیت دارند، کسب کنند. دریافت این تاییدیه، که برای 25 کشور پیشرفته دیگر مثل آلمان، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، انگلیس و... قابل قبول است، LG G5 و LG V10 را به امن‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار تبدیل می‌کند.

 

image

 

این دو پرچمدار از ویژگی‌ای به نام LG GATE استفاده می‌کنند که دسترسی به اطلاعات سازمانی را از طریق اپلیکیشن، شبکه و پلتفرم‌های پیشرفته بدون نگرانی ممکن می‌سازد. همچنین گوشی‌های ال‌جی می‌توانند اپلیکیشن‌های کاری را از اپ‌های شخصی جدا کنند تا احتمال به خطر افتادن اطلاعات حساس از طریق کد‌های مخرب به حداقل برسد.

دریافت این تاییدیه از سوی ال‌جی، ضمن اینکه می‌تواند آن را به انتخاب خوبی برای سازمان‌های تجاری و نظامی تبدیل کند، تبلیغ بسیار خوبی برای محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۳/۲۸
اطلاعات عمومی هم که یک نفر میده منفی داره دیگه

محمد

۱۳۹۵/۲/۱۹
برو عمو. بعد عمرى تونسته تازه برا يه موبايلش امنيت بگيره. تازه نه برا اون انرويد ويروسيش خخ

Mphammadreza

۱۳۹۵/۲/۱۸
من طرفدار LGنیستم اما به نظرم برندی نیست که خاص تر از آپلو سامسونگ یا سونی نباشه طبق گذارشی که میتونینبا سرچ کردن تو گوگل بخونین ان برند تلویزیونی تولید کرده که از لحاظ تکنولوژی چند سال جلو تر از همه برندا عمل کرده نازکی این تلویزیون اندازه نازکیه. گوشی سامسونگ یعنی A7 2015است!!!!

تندیس

۱۳۹۵/۲/۱۸
ای ول به الجی..

mvf

۱۳۹۵/۲/۱۸
چجوری با اندروید میشه به اینا اعتماد کرد؟ اونم اندرویدی که دست کاری شده!!! اگه اندروید خالص بود یه چیزی /-:ا