خانهاخبار
معرفی ۲۶ گجت خلاقانه - قسمت اول

معرفی ۲۶ گجت خلاقانه - قسمت اول

در دنیای امروزی گجت‌هایی تولید می‌شوند که معمولا در هیاهوی خبری دیگر محصولات گم می‌شوند. با ما در قسمت اول معرفی ۲۶ گجت هوشمند خلاقانه همراه باشید.
۱۳۹۴/۱۱/۲۴

در طراحی و ساخت ابزارهای زندگی روزمره همیشه خلاقیت نقش پررنگی داشته و حال در دنیای امروز، با ورود گجت‌های خانگی و هوشمند، وجود این خصیصه در طراحان و سازندگان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

در این مطلب قصد داریم نمونه‌هایی از گجت‌هایی جذاب به شما معرفی کنیم که طراحی و کاربرد خلاقانه دارند. با ما همراه باشید.

 

۱- توپ هوشمند آدیداس

image

 

Smart Ball، محصول آدیداس، یک توپ هوشمند مجهز به سنسورهای داخلی برای درک سرعت، میزان چرخش، مسیر حرکت و نقطه ضربه است. اطلاعات دریافتی به وسیله بلوتوث به نمایشگر یا دیوایس‌های مربوط ارسال می‌شود.

 

۲- AIR²

 

image

 

کمپانی AIR² ادعا می‌کند اولین اسپیکر بلوتوث کاملا معلق در هوا را تولید کرده که با توجه به طراحی خاص گجت، این ادعا چندان هم دور از واقعیت نیست. در این محصول اسپیکر از دستگاه اصلی جداست و در بالای آن به‌شکل معلق در هوا قرار دارد.

 

۳- شیر آب و سنسور باغبانی هوشمند Edyn

 

image

 

Edyn نام سیستم هوشمند باغبانی است که سلامت گیاهان را تحت نظر می‌گیرد. این مجموعه شامل سنسور باغبانی، شیر آب و همچنین اپلیکیشن Edyn است که به‌طور هوشمند به یکدیگر متصل‌اند و بهترین زمان برای آبیاری گیاهان را به شما اطلاع می‌دهند.

 

۴- Elite SC-89

image

پایونیر محصولی با نام Elite SC-89 معرفی کرده که درواقع سیستم پخش صدای مبتنی بر تکنولوژی پیشرفته Dolby Atmos است و از همین طریق قادر است فایل‌های صوتی را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کند. تکنولوژی‌های Class D3 برای تقویت صدا و همچنین MCACC Pro برای کالیبراسیون صدای آکوستیک نیز در این محصول تعبیه شده‌اند.

 

۵- Estelon Extreme

 

image

 

بلندگوی پرچم‌دار و انقلابی کمپانی Estelon، که Extreme نام گرفته، محصول شماره ۵ ما در این لیست است. ظاهر جذاب و فریبنده در کنار کیفیت بسیار بالای پخش صدا از جمله مواردی است که در این محصول به‌خوبی به چشم می‌خورد.

 

۶- ساندبار Fidelio B5 Wireless محصول فیلیپس

image

ساندبارها روزبه‌روز پیشرفته‌تر و محبوب‌تر از قبل می‌شوند. محصول کمپانی فیلیپس به‌صورت وایرلس به سینمای خانگی و سابووفر متصل می‌شود و از اسپیکرهای جداشدنی صدای روبرو برخوردار است.

 

۷- اسکنر Fuel3D

 

image

 

اسکنر سه‌بعدی Fuel3D به سیستم اسکن دستی سه‌بعدی مجهز است که می‌تواند جزئیات بسیار ریز شامل زوایای اشیا و حتی رنگ را نیز درک کند و آن را به نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی ارسال کند.

 

۸- iCam HD Pro

image

دوربین خانگی iCam HD Pro محصول جدید کمپانی Amaryllo است که مخصوص امنیت خانه تولید شده. این محصول به دوربین تمام اچ‌دی مجهز است که قادر به حس حرکت اشیا، دید همزمان و چرخش ۳۶۰ درجه‌ای است. همچنین کاربر به‌خوبی می‌تواند از هر جایی خانه خودش را تحت نظر بگیرد.

 

۹- iHealth Align

 

image

 

این گجت ریزاندام به‌سادگی می‌تواند میزان گلوکز خون شما را با اتصال به جک ۳.۵ میلی‌متری تلفن هوشمند شما و اپلیکیشن مخصوصش اندازه‌گیری کند. این محصول به‌دلیل اندازه کوچکش به‌خوبی می‌تواند به مبتلایان به دیابت کمک کند.

 

۱۰- Z-Air

image

تصفیه هوا، پخش هوا به‌وسیله تیغه‌های پنهان و چراغ LED همه در یک محصول با نام Z-Air جمع‌آوری شده‌اند. این دستگاه به‌طور هوشمند قادر است هوای محیط اطراف خود را درک کند و به‌سادگی قابل راه‌اندازی است و پس از آن تمام کارها را به‌صورت خودکار بدون نیاز به دخالت انسانی به انجام می‌رساند.

 

۱۱- NightHawk

 

image

 

هدفون روی گوشی NightHawk ظاهر بسیار مدرن با گوشی‌های نیمه‌باز دارد که به‌وسیله پتنت‌های انحصاری تولید شده است. این محصول به‌دلیل استفاده از متریال خاص و قدرت بسیار بالایی که به کاربر ارائه می‌دهد قیمت بسیار گرانی دارد، حتی بیشتر از تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار.

 

۱۲- Noke

 

image

 

اولین قفل بلوتوثی دنیا Noke نام دارد. این محصول با اتصال به اپلیکیشن Noke از طریق بلوتوث بدون نیاز به هیچ‌گونه کلید یا رمزی از وسایل شما محافظت می‌کند.

 

۱۳- Parrot RNB6

 

image

 

این محصول به سیستم عامل اندروید مجهز است و تجربه بسیار دلنشینی از رانندگی برایتان فراهم می‌کند. RNB6 درواقع سیستم هوشمند مخصوص خودروست و کارهایی همچون پخش موسیقی، ایجاد شبکه داخلی خودرو، مسیریابی، راهنمای رانندگی و غیره را به‌خوبی انجام می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ملانی

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
نظر بقیه کاربران رو کجا میشه مشاهده کرد؟؟

ملانی

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
سلام تشکر از مطالب خوبی که ارسال میکینید
اگر لطف کرده قدرت اسپیکر ها رو هم در افزایش و پخش صدا اعلام کنید و اطلاعات کوتاهی در این زمینه ارائه کنید که در نگاه اول هم قابل قیاس باشند ممنون میشم

Nima

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
13 تای بقیشم بزارید لطفا