خانهمقاله‌ها
راهنمای آی او اس: استفاده از SplitView در آیپد

راهنمای آی او اس: استفاده از SplitView در آیپد

اگر هنوز طرز استفاده از قابلیت فوق‌العاده SplitView را در آیپد بلد نیستید، با تماشای ویدئویی که در ادامه مطلب برایتان آماده کرده‌ایم نحوه کار کردن با این قابلیت را به‌سادگی می‌توانید بیاموزید.
۱۳۹۴/۸/۳۰

اپل با عرضه iOS 9 قابلیت‌های فراوان و مفیدی برای کاربران آیپد، به‌خصوص آیپد ایر ۲ و آیپد پرو، به ارمغان آورد و توانست انجام دادن همزمان چند کار را راحت‌تر از قبل کند.

قابلیت SplitView به کاربر امکان می‌دهد صفحه آیپد خود را به دو قسمت تقسیم کند تا بتواند همزمان با دو برنامه متفاوت کار کند. شایان ذکر است این قابلیت فقط در آیپد ایر ۲ و آیپد پرو، به‌لطف سخت‌افزار قدرتمند‌تر آنها نسبت به مدل پیشین، کار می‌کند و صاحبان سایر آیپدها از این ویژگی محروم‌اند.

برای استفاده از این قابلیت یکی از برنامه‌هایی را اجرا کنید که از SplitView پشتیبانی می‌کنند. (اکثر برنامه‌های پیش‌فرض نصب‌شده روی آیپدها از این قابلیت پشتیبانی‌ می‌کنند.) سپس انگشتتان را از حاشیه سمت راست صفحه آیپد به داخل بکشید تا برنامه دیگری اجرا شود. برای جابجایی بین دیگر برنامه‌ها کافی است انگشت خود را از گوشه بالا سمت راست به پایین بکشید.

برای مشاهده نحوه کارکرد SplitView ویدئوی زیر را برای شما جی‌اس‌امی‌های عزیز آماده کرده‌ایم که می‌توانید مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yh

۱۳۹۴/۹/۱
همچین چیزی تو گالکسی s3 وجود نداره....اولین بار چیزی شبیه به این رویعنی دو قسمت کردن صفحه(البته نه به اینصورت بلکه به شکل ساده تر) رو تو نو ت 3 آورد که سال 2013 تولید شده سرفیس برا سال 2012 همچین قابلیتی رو گذاشته بود که طبق معمول سلطان کپی سامسونگ که معمولا چیزی ابداع نمیکنه بلکه میگرده چیز های جالب سایر کمپانیهایی رو که فعلا تو دید عموم نیستن و خیلیا باهاش آشنایی ندارن برش میداره میاره رو محصولات خودش میذاره... اون موقع هم سرفیس زیاد شناخته شده نبود و کسی حتی تا یه سال پیش هم اینجا نمیدونست سرفیس چی هست و چه سیستم عاملی روش نصبه(البه به جز یه سری افراد معدود)

sam

۱۳۹۴/۹/۱
این رو که من رو galaxy s3 خیلی وقت پیش داشتم........سامسونگ حالا نوبت تو هست که مثل اپل بچه بازی در بیاری و شکایت کنی به خاطر تقلید به این گندگی:)))))

yh

۱۳۹۴/۹/۱
چند ساله این قابلیت تو سرفیس هستش....از رو سرفیس برش داشته