خانهاخبار
بازگشت آیفون 4 اینچی و تولید آیفون 7 پلاس با 3 گیگ رم

بازگشت آیفون 4 اینچی و تولید آیفون 7 پلاس با 3 گیگ رم

به نظر می‌رسد سال آینده آیفون نسل بعد زودتر از سال‌های گذشته عرضه می‌شود؛ درنتیجه شایعات پیرامون آن هم زودتر از گذشته به گوش می‌رسد.
۱۳۹۴/۸/۱۹

طبق آنالیز‌هایی که KGI Securities انجام داده، در سال آینده میلادی باید شاهد بازگشت آیفون ۴ اینچی باشیم؛ یعنی چیزی مانند آیفون 5اس به‌روز شده. بازگشت آیفون ۴ اینچی با سخت‌افزار قدرتمند بعید به نظر نمی‌رسد، زیرا نکته جالب اینجاست که پس از عرضه آیفون ۶، تولید دو آیفون ۵اس و ۵سی همچنان ادامه داشت و آیفون ۵اس توانست، با وجود قیمت بالا‌تر، به فروش بیشتری نسبت به آیفون ۵سی دست پیدا کند و از همین‌جا می‌توان پی برد مردم هنوز هم به آیفون ۴ اینچی با سخت‌افزار قوی علاقه‌مندند و خیلی‌ها بر این باورند که ۴ اینچ اندازه‌ای مناسب و خوش‌دست برای گوشی هوشمند است.

پیش‌بینی می‌شود این آیفون جدید با جنس بدنه متال 1H16 تولید شود و برای اجرای روان‌تر و راحت‌تر آی‌او‌اس ۹ و ۱۰ از پردازنده A9 بهره ببرد. همچنین گفته شده از قابلیت 3D Touch، یعنی همان قابلیت جدید و محبوب آیفون ۶اس، پشتیبانی نمی‌کند. اپل برنامه‌ریزی خود را بر پایه فروش حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیون از این دستگاه در سال ۲۰۱۶ پیش‌بینی کرده‌ است.

علاوه بر آیفون ۴ اینچی، گزارشاتی رسیده مبنی بر این که سال آینده رم دو آیفون نسل بعدی، آیفون ۷ و ۷ پلاس، یکسان نخواهد بود و باید شاهد افزایش رم در نسخه ۵.۵ اینچی یعنی آیفون ۷ پلاس و رسیدن به ۳ گیگابایت رم باشیم.

کارخانه Foxconn هم چندی پیش اعلام کرد تنها تامین‌کننده پردازنده‌های A9  و A10 برای آیفون‌های نسل بعدی کارخانه TSMC خواهد بود.

 

image

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

amir

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
لایک دوست عزیز اپل تو خیلی چیزا عقبه از سامونگ تو اکثر رقابتا هم کم میاره.کسایی که ایفون دارن تنها شعارشون اینه که اندروید هنگیه که هیچم اینطور نیست

Cna

۱۳۹۴/۹/۷
دوست عزيز اصن رم سامسونگ ١٠٠٠ رم اپل ٠ ، وقتى كه دارن پا به پاى هم عمل ميكنند روون و با سرعت ، مهمه كه رمت چند باشه؟؟؟؟!!!!!! تازه رم پايين مصرف باترى كمتر داره كه به لطف ios9 با همين رم كم فوق روون كار ميكنه

Ali

۱۳۹۴/۸/۲۰
اوه ! ولی با این حال هنوز هم موبایل های اپل برترین موبایل سال میشود !
راستی ! برترین گوشی اندرویدی سال گذشته هم LG G3 شد !بهتره سامسونگ به فکر کپی کردن باشه !
3D تاچ رو هنوز کپی نکرده و داره دیر میشه !

Mehdi

۱۳۹۴/۸/۲۰
امكانش صفره كه اپل به اين زوديا رم سه گيگ بزاره روي ايفون

امین

۱۳۹۴/۸/۲۰
از4گیگ رم استفاده شده ای که شما میگی دوونیم گیگش توسط خوده گوشی اشغال شده وفقط یک ونیم گیگش قابل استفادس.سامسونگ با4 گیگ رم هم نمیتونه مثل آیفون که یک گیگ رم داره روون اجرا شه