خانهاخبار
مایکروسافت در حال ساخت پرچمدار مقرون به صرفه فلزی است

مایکروسافت در حال ساخت پرچمدار مقرون به صرفه فلزی است

شایعه‌ای در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که می‌گوید مایکروسافت قصد دارد روز 6 اکتبر یک تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه با بدنه فلزی عرضه کند.
۱۳۹۴/۷/۱۳

این روزها خبرهای زیادی در حوزه تلفن‌های هوشمند ویندوزی شنیده می‌شود. مایکروسافت روز ششم اکتبر مراسمی برگزار می‌کند که گفته می‌شود دو تلفن هوشمند پرچم‌دار جدیدش را، یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL، به همراه مایکروسافت بند 2 و سرفیس پرو 4 معرفی خواهد کرد. همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی یک تلفن هوشمند میان‌رده به نام Lumia 550 نیز بین محصولات جدید این کمپانی به گوش می‌رسد.

اما به نظر می‌رسد مایکروسافت این روزها به‌شدت مشغول تولید محصول دیگری است. کارخانه‌های سازنده هم تایید کرده‌اند که محصول جدید این کمپانی یک تلفن هوشمند پرچم‌دار و مقرون‌به‌صرفه است. 

image

 

کمابیش می‌توان حدس زد که این دستگاه درواقع جانشین برحق لومیا 830 خواهد بود، اما غول امریکایی قصد دارد در زمینه طراحی قدم جدیدی بردارد و این بار در بدنه محصولش از فلز استفاده کند. همین موضوع ممکن است برای طرفداران تلفن‌های هوشمند فلزی هیجان‌انگیز باشد و به‌تنهایی ضامن موفقیت این دستگاه شود.

متاسفانه تمام آنچه ما از این محصول اسرارآمیز می‌دانیم در همین حد خلاصه می‌شود. اگر تا روز ۶ اکتبر خبر دیگری درباره پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه جدید مایکروسافت به بیرون درز کند، حتما آن را به اطلاع شما هم خواهیم رساند. 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۷/۱۴
الان میشه بگی کجاش تقلید بود؟
مقرون به صرفه بودنش؟ (یعنی اپل مقرون به صره هست؟)
قاب فلزیش؟ (یعنی اولین گوشی قاب فلزی واسه اپل بوده؟)
دوربین داره واسه همین تقلیده؟ (یعنی اولین دوربین توی اپل به کار رفته؟)
اسم داره؟ (یعنی اولین گوشی ای که اسم داشت واسه اپل بود؟)
خب مگه مجبوری بیای اینجا و نظر بدی؟؟؟؟؟؟ خب برو توی صفجه ی اپل 200 تا نظر بده بقیه هم بهت مثبت میدن کلی هم حالی به حالی میشی از مثبت ها و در پوست خودت نمی گنجی.

محسن

۱۳۹۴/۷/۱۳
این حرف دوستمون مثل اینه بگی هرکی سیستم عامل تولید کنه از مایکروسافت تقلید کرده چون زودتر سیستم عامل داده ، آخه مرد حسابی اپل کله کنفرانس قبلیش که معرفی دستگاه جدیداش و کلا دستگاه جدیدش تقلید از مایکی و سرفیس مایکی بود کسی خم به ابرو نیاورد حالا هرکی گوشی فلزی بزنه کپی از اپله!!!!منطق شما رو باید طلا گرفت

علی

۱۳۹۴/۷/۱۳
همه میان از مایکی تقلید میکنن بعد مایکی بیاد از اپل تقلید کنه

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۷/۱۳
مایکرو سافت هم به جمع تقلید کنندگان از اپل پیوست