خانهاخبار
رگلاتور چینی TENAA وجود گوشی HTC D728t را تایید کرد

رگلاتور چینی TENAA وجود گوشی HTC D728t را تایید کرد

گزارش‌هایی که از کشور چین منتشر شده از میان‌رده‌ای جدید برای HTC خبر می‌دهد؛ میان‌رده‌ای که در دو نسخه LTE و 3G عرضه خواهد شد.
۱۳۹۴/۵/۱۳

طبق گزارش‌هایی که از کشور چین به گوش می‌رسد، گوشی جدید HTC را رگلاتور TENNA تایید کرده است. این گوشی، که D728t نام دارد، ممکن است یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده سری Desire اچ‌تی‌سی باشد که اغلب شماره مدلی شبیه این دارند. مشخصات فاش‌شده از این گوشی در TENNA نیز ثابت می‌کند که این گوشی میان‌رده است و احتمالا بازارهای چین و هند را هدف قرار می‌دهد. گوشی جدید HTC در دو نسخه LTE با نام D728t و 3G با نام D728w عرضه می‌شود و نسخه 3G آن همان نسخه‌ای است که پیش از این در TENNA دیده شده بود. هر دو گوشی از تراشه مدیاتک بهره می‌برند و اندروید 5.1 دارند.

 

image

 

میان‌رده جدید HTC نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 720p دارد. تراشهMTK6753  مدیاتک با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم وظیفه پردازش در این گوشی را برعهده دارد. دوربین اصلی گوشی دوربینی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو آن نیز 5 مگاپیکسلی است. همان‌طور که گفتیم، این گوشی در دو نسخه LTE و 3G عرضه می‌شود و اندروید 5.1 با رابط کاربری Sense 7 اچ‌تی‌سی را از ابتدا روی خود دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی فاش نشده و نمی‌دانیم که این دستگاه چه ویژگی‌های سخت‌افزاری دیگری دارد، قیمتش چقدر است و چه موقع عرضه می‌شود، اما با نزدیک شدن به زمان عرضه حتما اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود.

 

image

 

شرکت HTC این روزها اوضاع خوبی ندارد، چراکه پرچم‌داران این شرکت پس از One M7 با استقبال خوب کاربران مواجه نشده‌اند. اکنون این تولید‌کننده تایوانی سعی می‌کند با گوشی‌های میان‌رده بتواند سهم خودش را در بازار حفظ کند.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احمد

۱۳۹۴/۵/۱۵
htc بهتریینهههههه