خانهاخبار
زمان معرفی و مشخصات احتمالی گلکسی نوت 5

زمان معرفی و مشخصات احتمالی گلکسی نوت 5

جی اس ام: درست است که مدت زمان زیادی از معرفی گلکسی نوت 4 نمی گذرد اما زیاد بعید نیست که منتظر شایعات مربوط به گلکسی نوت 5 باشیم.
۱۳۹۴/۱/۶

جی اس ام: درست است که مدت زمان زیادی از معرفی گلکسی نوت 4 نمی گذرد اما زیاد بعید نیست که منتظر شایعات مربوط به گلکسی نوت 5 باشیم.

 

بر اساس گزارش های اولیه گلکسی نوت 5 در تاریخ 13 شهریور تا 18 شهریور معرفی خواهد شد.

 

هنوز هیچ اطلاعاتی از این پرچمدار هوشمند به بیرون درز نکرده است اما دنیای مجازی پر است از شایعات در مورد این محصول خلاقانه که آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

تمام شایعات طبق انتظاری که داریم به این موضوع تاکید دارند که نوت 5 خیلی بهتر از نوت 4 خواهد بود. به خصوص در زمینه باتری گفته می شود که نوت 5 یک باتری 4000 میلی آمپری را در خود می بیند، این در حالی است که نوت 4 باتری ای 3220 میلی آمپری دارد.

 

در زمینه پردازنده اگرچه تصور می کنیم که استفاده از پردازنده اسنپدراگون 810 چندان جذاب نباشد اما احتمال اینکه این پردازنده در نوت 5 وجود داشته باشد زیاد است.

 

علاوه بر این نوت 5 بنابر آخرین گزارش ها و شایعات رم 4 گیگابایتی داشته در حالی که حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

بررسی تخصصی گلکسی نوت 4

image

 

صفحه نمایش نوت 5 با توجه به این شایعات 5.9 اینچی خواهد بود و کیفیت 2160×3840 پیکسل خواهد داشت. دوربین نوت 5 نیز کیفیت 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

 

با توجه به این امکانات گلکسی نوت 5 بهترین در نوع خواهد بود، البته توجه کنید که هیچ کدام از این مشخصات توسط سامسونگ تایید نشده اند و همه در حد شایعه هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

jijhjkljnvbjkchnbjkjhg

۱۳۹۴/۷/۲۷
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی ولی حیف ندارم درک کنید

MR.omid

۱۳۹۴/۶/۱۱
نوت 5 یا اس 6 اج لطفا راهنمایی کنید تو این هفته میخام یکیشو بخرم

چ

۱۳۹۴/۵/۳۰
اشتباه نوشتین با پردازنده ی اسنپ دراگون پس بحث نکنین هم اسنپ دراگون داره هم اگزینوس فقط اگزینوس 8 هسته ایی است

تت

۱۳۹۴/۵/۳۰
صفحه خمیده انتخابیه اگه دوس داشتی بخر اگر هم نه نخر نوت 4 هم یه مدل صفحه منحنی داشت مثل اینکه اهل گوشی نیستی

سیدمحمدجعفر طباطبایی

۱۳۹۴/۵/۱۵
از پردازنده اسنپدراگون 810