خانهاخبار
5 دلیل خوب برای خرید گلکسی نوت 4

5 دلیل خوب برای خرید گلکسی نوت 4

جی اس ام: همانطور که می دانید خرید یک گوشی پرچمدار بسیار سخت است، زیرا در بازار مدل های زیادی وجود دارند که اشتراک های زیادی بین آن ها دیده می شود و همین امر انتخاب را بسیار سخت خواهد کرد. در حال حاضر در بازار انتخاب های زیادی از جمله: Xperia Z3، G3، One M8، Lumia 930 و Galaxy S5 وجود دارند.
۱۳۹۳/۹/۱۵

جی اس ام: همانطور که می دانید خرید یک گوشی پرچمدار بسیار سخت است، زیرا در بازار مدل های زیادی وجود دارند که اشتراک های زیادی بین آن ها دیده می شود و همین امر انتخاب را بسیار سخت خواهد کرد. در حال حاضر در بازار انتخاب های زیادی از جمله: Xperia Z3، G3، One M8، Lumia 930 و Galaxy S5 وجود دارند.

 

اما پیشنهاد امروز ما در این پست به شما کاربرانی که به دنبال خرید یک گوشی گران قیمت هستید GalaXy Note 4 است.

 

 

image

 

صفحه نمایش QHD

 

این گوشی بزرگ یک صفحه نمایش بسیار بزرگ با کیفیت QHD دارد. کیفیت آن 2560×1440 پیکسل است که تراکم پیکسلی ای برابر 541 پیکسل بر اینچ دارد. در حال حاضر بیشترین کیفیت هنوز در اختیار جی 3 است و آیفون 6 پلاس، اکسپریا زد 3 و وان ام 8 در پشت سر آن قرار دارند. اما نوت 4 این شانس را دارد که علاوه بر این کیفیت فوق العاده در آن از صفحه نمایش سوپرآمولد نیز استفاده شده و همین امر باعث برتری این صفحه به صفحه جی 3 خواهد شد.

 

Gear VR

 

سامسونگ با همکاری شرکت Oculus Rift یک محصول جدید را ارائه کرد که کارآیی آن تولید محتوای واقعیت مجازی است. این محصول جدید تنها با گوشی گکسی نوت 4 همگام خواهد شد. اگر نوت 4 را به همراه یکی از این عینک ها داشته باشید می توانید ویدیوهای خود را با زوایه 96 درجه مشاهده کنید. این محصول می تواند تجربه تماشای یک صفحه نمایش 175 اینچی از فاصله 2 متری برای شما به ارمغان بیاورد.

 

قلم S Pen

 

خیلی ها تصور می کنند استفاده از قلم برای گوشی های امروزی که همه کار را با انگشت انجام می دهند مفید نیست و مفهوم قلم مربوط به محصولات قدیمی است. اما سامسونگ ویژگی های جدیدی را به این قلم اضافه کرده که کار کردن با آن را جذاب می کند. یکی از ویژگی های جدیدی که در قلم نوت 4 دیده می شود اسمارت سلکت است که به کاربر این امکان را می دهد تا یک قسمت از محتوای مورد نظر را انتخاب کند و آن را برش داده و سپس به اشتراک بگذارد. مورد کاربردی دیگر استفاده از قلم برای اضافه کردن یک محتوا به یک اسکرین شات از صفحه گوشی است، به طور مثال می توانید از نقشه ای که بر روی صفحه شما باز است یک عکس بگیرید و به دلخوه خودتان به آن محتوای جدید اضافه کنید. اما شاید قوی ترین کارکرد این قلم این باشد که می تواند حس نوشتن بر روی کاغذ را برای کاربر به همراه بیاورد.

 

مانیتور کردن سلامتی کاربر

 

برنامه معروف سامسونگ برای دنبال کردن سلامتی کاربر S Health است که با کمک سنسور ضربان قلبی که سامسونگ در پشت این گوشی تعبیه کرده می تواند به صورت کامل فعالیت بدن شما را زیر نظر بگیرد. می توانید فعالیت های روزانه خود را در این برنامه ثبت کنید و در نتیجه پی ببرید که در طول روز چه میزان کالری سوزانده اید. علاوه بر این برنامه S Health این قابلیت را پیدا کرده که بتواند میزان استرس کاربر را اندازه گیری کند. البته مشخص نیست این کارآیی تا چه اندازه بتواند صحت داشته باشد.

 

باتری قابل تعویض

 

بیشتر گوشی های پرچمدار امروزی باتری قابل تعویض ندارند و به کاربر اجازه نمی دهد که کاربر به باتری دسترسی داشته باشد. اما هنوز هم کمپانی هایی هستند که باتری قابل تعویض را برای گوشی های خود استفاده می کنند یکی از این کمپانی ها سامسونگ است که در نوت 4 نیز این قابلیت را قرار داده و کاربر می تواند درب باتری را باز کرده و باتری را از جای خود خارج کرده و یک باتری دیگر را جایگزین این باتری کند. این ویژگی یک عیب و یک مزیت دارد. عیب این کار این است که شاید بر اثر استفاده از باتری های غیر رسمی به گوشی موبایل ضرر وارد شود و مزیت این است که اگر باتری گوشی شما تمام شد و به برق دسترسی نداشتید می توانید از باتری یدکی استفاده کنید.

 

مهمترین عیب این گوشی سنسور اثر انگشت آن است. سامسونگ هنوز راه طولانی را باید بپیماید تا بتواند سنسور اثر انگشتی با کیفیت آیفون را تولید کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (153 نظر)

سهیل

۱۴۰۱/۲/۲۳
سلام گوشیتون چه مدلی یبار فلش فکتری بکنین بعد کم کم برنامه بریزین روز یه دفعه برنامه نریزین اگه درست نشد هارد گوشیتون ضعبف شده که داغ بیش از حد

سهیل

۱۴۰۱/۲/۲۳
سلام منم چون فقط مدل n910h و n910g میشود منم نوت 4 مدل n910c دارم کارنمیکنه متاسفانه انقدر میخام دلیلش چیه ??

سهیل

۱۴۰۱/۲/۲۳
سلام مدل n910c ساخت ویتنام هست و 4g یا 4g+ هست ولی n910h سفارش امریکا ولی قدرتش کمتره n910c هست و مدل n910f ساخت هند هست و زیاد بدرد نمیخوره و اینکه مدل n900c ویتنامی هست ولی 3g هست دوستان الان مدل n910c دارم سرعت نت عالی کیفیت نمایش عالی فقط زود باتری تموم میکنه چون تو همه مدل های نوت 4 این مشکل هست ولی اگه شما قابلیت های پشت ریزون میخاین فقط n910h نسخه امریکا فقط توجه کنید این مدل 4g نیست ولی خوب قابلیت هاش از همه بهتره ولی سرعتش یکم پایین تره . یکم پیچیدس چند بار بخونین میفهمین .

Mhd

۱۳۹۶/۶/۱۰
خدمت اون دوستانی ک همش میپرسن کدوم سری نوت 4 خوبه بگم ک سری c از همه بهتره و هم 4g هست هم 8 هسته ای.سری c سفارش امریکاس و حرف نداره.

بهنام

۱۳۹۶/۲/۷
سلام من نوت 4 مدل ان 910 سی دارم میخواستم بدونم اندروید نوقا دریافت میکند یا نه لطفا هرچه زود تر جوابم رابدید .ممنون