خانهاخبار
پوشش خبری زنده مراسم معرفی گلکسی اس 5 در جی اس ام

پوشش خبری زنده مراسم معرفی گلکسی اس 5 در جی اس ام

۱۳۹۲/۱۲/۳

همانطور که مطلع هستید و در خبرها به شما اطلاع رسانی کردیم روز دوشنبه 92.12.5 سامسونگ در نمایشگاه MWC 2014 مراسمی را برگزار خواهد کرد و در این مراسم پرچمدار سال 2014 خودش را معرفی می‌کند.

 

این گوشی به احتمال قوی گلکسی اس 5 نام دارد. به علت اهمیت این موضوع و اهمیت گوشی که معرفی خواهد شد به صورت زنده این مراسم را پوشش خبری خواهد داد.

 

دوشنبه شب در تاریخ 92.12.5 در ساعت 10.30 دقیقه شب با همراه باشید تا با هم ببینیم سامسونگ در معرفی جدیدترین محصول خودش چگونه ما و شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (79 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
من که هر کی رو دیدم از اس4 خیلی راضی بوده و گوشی فوق العاده ای بودش.اس4 خیلی بهتر از ایفون5اس هست تو هر چیزی ببینی اس4 واقعا سر هست.از صفحه نمایش بگیر تا سنسور ها و...این طرفدارای اپل اینقدر توسط سامسونگ حقیر شدن که چه حرفای خنده داری که نمیزنند.اپل دورانش تموم شد رفت.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
مطمئنم به سریعی IOS نیست...چرا؟؟ چون ماکروسافت با افکت هایی که گذاشته رو ویندوزش کلک زده که کندیهارو حس نکنی... وگرنه ما هممون با ویندوز کار کردیم وقتی درایوش پر میشه یا یکم زیاد کار بکشی باید ریستش کنی...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
تمها خوبیش اینکه ززد اب شده قیافش با اس 4 هیچ فرقی نداره رابط کاربری TouchWiz یه کمم فرق کرده واسه اثر انگشتم باید دستتونو رو دکمه هوم بکشید ولی انتظار چنین گوشی نداشتیم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
حالا میبینین راست میگم یا دروغ...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
پشت اس5 مثل نوت3.