Samsung T500

موفقیت اولین گوشی ساخته ی سامسونگ مخصوص دختران ، سامسونگ را بر آن داشت که به این سیاست و حفظ تولید همانند A400 ادامه دهد و T500 را به بازار معرفی کند ...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Samsung T500
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ راهنمای مصرف کننده

_ شارژر رومیزی (برای کشورهای غیر اروپایی)

_ 2 باتری با گنجایش های برابر

_ دستمال مخصوص پاک کردن گوشی

_ هندزفری

 

 

image

 

 

 

 

موفقیت اولین گوشی ساخته ی سامسونگ مخصوص دختران ، سامسونگ را بر آن داشت که به این سیاست و حفظ تولید همانند A400 ادامه دهد و T500 را به بازار معرفی کند . استفاده از جواهر آلات برروی قاب بیرونی گوشی جلوه زیبایی را به گوشی داده است ، 32 سنگ بدلی در دورتادور صفحه نمایش بیرونی استفاده شده که جنس آن ها اصلاً پلاستیک نبوده و سنگ های بدلی ممتازی ساخت شرکت Swarowski می باشد البته این سنگ ها درخشندگی فراوانی ندارند و به اسم  Signity Star Cubic Zirconia شناخته می شوند .

 

image

 

 

این سنگ ها تنها نقش جواهر نداشته و وظیفه دیگرشان پخش نور نشانگر چشمک زن سرویس دهی در رنگ های مختلف، سبز و آبی و نارنجی و قرمز و... می باشد که به شما اجازه می دهد آن را براساس سلیقه شخصی خود تنظیم نمایید و گوشی را بیش از پیش جذاب سازید .

گوشی در رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد و از آن جمله قرمز و آبی و سفید را می توان نام برد . قسمت خارجی گوشی حالتی براق دارد ولی خیلی سریع کثیف نمی شود و با استفاده از میکروفیبر (دستمال مخصوص پاک کردن گوشی) ، آن را باید تمیز نمایید .

 

image

 

 

گوشی در رنگ های مختلفی موجود می باشد ، اما در همه ی رنگ ها ، رنگ آنتن و قسمت بیرونی دستگاه نقره ای است ، گوشی از ابعاد کوچک و قابل رقابت با دیگر گوشی ها برخوردار بوده و ابعاد آن mm 76x44x23 می باشد و دختران می توانند هم آن را در کیف و یا دور گردن خود حمل نمایند که بنددور گردن همراه با هدست دستگاه بوده و بسیار راحت می باشد .

 

image

 

 صفحه نمایش سیاه و سفید بیرونی گوشی قابلیت نمایش چندین خط را دارد ولی هنگامی که ساعت عقربه ای بر روی این صفحه نقش می بندد گوشی بسیار زیباتر می شود . پورت اتصال به کامپیوتر گوشی در قسمت پایین آن قرار گرفته است .

 

image

 

دکمه تنظیم صدا در کناره گوشی قرار گرفته و محل اتصال هدست نیز کمی پایین تر از آن قرار دارد ، با باز نمودن گوشی می توانید صفحه نمایش TFT گوشی با قابلیت نشان دادن 65000 رنگ را مشاهده نمایید ، تصاویر در گوشی بسیار واضح و روشن می باشند . رزولوشن صفحه 128x160 پیکسل می باشد و قابلیت نشان دادن 5 خط نوشته را دارد .

در زمان تولید ، این صفحه نمایش یکی از بهترین صفحات نمایش موجود بوده  که در شرایط روشنایی زیاد نیز بدون مشکل می باشد .

با فشاردادن دکمه C صفحه نمایش تبدیل به یک آیینه می شود البته این حالت آیینه شدن قابل مقایسه با آیینه جعبه آرایش خانم ها نمی باشد ولی به اندازه خود سفید است .

 

image

 

صفحه کلید از جنس پلاستیک بوده و دکمه های آن نیز بزرگ است و در جای مناسبی قرار داده شده اند و اگر ناخن های شما بلند باشد باز هم استفاده از صفحه کلید راحت خواهد بود . نور پس زمینه صفحه کلید آبی می باشد ولی کاراکترهای برروی کلیدها در هر شرایطی خوانا نمی باشد .

هر دو باتری موجود در بسته از نوع Li – Ion که گنجایش mAh 720 را دارد و بنابر گفته سازنده با 3 ساعت صحبت و 200 ساعت در حالت استندبای ، گوشی را روشن نگه می دارد .

برخلاف A400 که تنها یک روز روشن می ماند ، T500 دو روز با میانگین روزانه 30 دقیقه صحبت کاملاً شما را همراهی می کند ، شارژ کامل دستگاه نیز 1.5 ساعت به طول می انجامد .

 

image

 

منوها (Menu) :

در این قسمت منوهای اصلی قرار گرفته و در زیر هر منوی اصلی لیست زیر منوها نیز موجود می باشد ، همچنین یک کد دسترسی سریع نیز برای هر یک موجود است . کار با منوهای گوشی سخت نبوده و به راحتی می توانید با آن کار نمایید ، تصاویر پس زمینه ی گل و بلبل بیشتر نشان دهنده ی زنانه بودن گوشی می باشد .

 

دفترچه تلفن (Phone book) :

دفترچه تلفن گوشی بسیار ساده و کار با آن راحت می باشد و تنها یک شماره را می توانید به هر فرد اختصاص دهید ولی در مقابل ، اشکال و قیافه ی دفترچه تلفن متفاوت و بسیار جذاب می باشد . تا 500 نام قابل ذخیره در حافظه ی گوشی می باشد همچنین حافظه سیم کارت نیز در دسترس شما خواهد بود .

 

لیست تماس ها (Call list) :

در این بخش ، لیست تماس های گرفته شده (Dialed calls) ، لیست تماس های وارد شده (Received calls) و لیست تماس های از دست رفته (Missed calls) موجود می باشد . که هر کدام گنجایش ذخیره 15 شماره تلفن را خواهد داشت . همچنین مدت زمان تماس ها را می توانید مشاهده کنید و حواستان باشد که شماره های تکراری حذف نشده و هر چند بار که بگیرید ، در گوشی ذخیره می گردد که یکی از نقایص کوچک گوشی می باشد .

 

پیام ها (Messages) :

شما قابلیت دسترسی به SMS ها را خواهید داشت و تنها می توانید آن ها را در سیم کارت ذخیره کرده و حافظه ی اضافه تری برای آن ها در گوشی نخواهید داشت ، گوشی شما EMS را پشتیبانی نمی کند ولی Nokia Smart Messages را پشتیبانی می کند که این دو کاملاً متفاوت می باشند .

 

Voice Function:

در این بخش قابلیت ذخیره و یا حذف فرمان های صوتی را خواهید داشت (تا 19 فرمان صوتی) و شماره گیری صوتی نیز یکی از آیتم های این منو می باشد و شما قابلیت ذخیره 3 فایل صوتی هر یک به مدت 35 ثانیه را دارید که تنها در حالت استندبای کار خواهند نمود .

 

زنگ ها ( Tone ) :

تمامی تنظیمات مربوط به زنگ های گوشی در این بخش قرار گرفته است ، شما 37 زنگ پلی فونیک ، 4 زنگ و یک صدای پرنده برای انتخاب خواهید داشت ، گوشی قابلیت دانلود 3 ملودی را نیز دارد نوع زنگ گوشی اعم از ویبره ، زنگ ، زنگ و ویبره نیز در  این جا قابل تنظیم می باشد در حالت ویبره و زنگ ، 3 بار ویبره دارید و سپس زنگ گوشی فعال می گردد .

 

تنظیمات (Settings) :

شما قابلیت فعال سازی شماره گیری صوتی را دارید ، 5 تصویر متحرک را می توانید برای تصویر پس زمینه انتخاب کنید ، شما می توانید تقویم را نیز به صورت پس زمینه استفاده نمایید .

 

image
 

 
تنظیم كننده (Organizer) :

رویدادهای مختلف را می توانید در این قسمت تنظیم و در زمان مشخص به خود یادآوری نمایید ، مشاهده تقویم و رویدادها به صورت روزانه و ماهیانه امکان پذیر است . از لیست انجام وظایف To do list نیز بهره می جویید که برای هر کار هم  می توانید میزان اهمیتی را مشخص نمایید ، زنگ بیداری هم در همین منو قابل تنظیم برای یک زمان ، اما به طور روزانه و یا هفتگی با 4 زنگ جدید می باشد .

کارآیی های دیگر این قسمت ساعت جهانی و ماشین حساب می باشد .

 

زندگی ! (Life) :

تمامی بازی ها و منوهای مربوط به خانم ها در این قسمت قرار گرفته است . 3 بازی پیش فرض در گوشی با نام هایBowling ، Hamster Box و Honey Ball موجود می باشد . همچنین برنامه ای مربوط به سلامت  و دوره های مخصوص بانوان و حالت های جسمی و روحی ایشان موجود می باشد که دیاگرام هایی را به شما نشان می دهد . اما یک برنامه بسیار زیبا و جذاب برای خانم ها ، برنامه  تعیین اضافه وزن است می دانید که خانم ها همواره از اضافه وزن رنج می برند ! این برنامه با گرفتن یک سری مشخصات و وزن شما ؛ اضافه وزن تان را ارائه می دهد .

 

image

 

WWW.Service :

همان WAP Browser ویرایش 1.2.1   می باشد که کاملاً استاندارد است .

 

و در نهایت :

شاید تنها تفاوت گوشی از لحاظ کارآیی ها با T400 آیتم سلامتی باشد . کیفیت صوتی گوشی بسیار بالا می باشد ، صدای زنگ ها بلند بوده و ویبره در حد متوسط است .

طراحی گوشی باعث ایجاد بازار مناسب و معروفیت آن گردید و دختران جوان را به خصوص به سمت خود جذب نمود .

 

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)