Samsung T400

سامسونگ در سال 2002 با ارائه ی گوشی T100 به عنوان اولین گوشی دارای صفحه نمایش رنگی و زنگ پلی فونیک در سطح قاره ی اروپا به موفقیت بزرگی دست یافت...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
  Samsung T400

 

آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

_ گوشی موبایل

_ دو عدد باتری

_ شارژر رومیزی

_ بند مچی

_ راهنمای مصرف کننده

_ هندزفری

 

image

 

سامسونگ در سال 2002 با ارائه ی گوشی T100 به عنوان اولین گوشی دارای صفحه نمایش رنگی و زنگ پلی فونیک در سطح قاره ی اروپا به موفقیت بزرگی دست یافت ،  این موفقیت به طوری می باشد که حتی امروز نیز می توانید این گوشی را در دست مردم مشاهده نمائید .

سامسونگ بعد از گذشت زمان یک جایگزین مناسب تر برای این گوشی با نام T400 طراحی و عرضه نمود ، این گوشی بر پایه ی همان خط تولید ولی با امکانات امروزی تر مانند زنگ 40 تن پلی فونیک به بازار عرضه گردیده است .

 

image

 

 

طراحی گوشی مستطیل شکل می باشد ولی آنتن آن دیگر استوانه ای نبوده و حالت تخت دارد .

ابعاد گوشی 100x50x20 میلی متر  است که قابل قبول می باشد و وزن گوشی نیز 86 گرم است ، همچنین می توانید یک صفحه نمایش سیاه و سفید خارجی را بر روی گوشی مشاهده نمائید که دارای نور پیش زمینه ی آبی می باشد و دارای رزولوشن 96x64 پیکسل است که 3 خط نوشته در خود را به شما نشان خواهد داد .

دکمه های دوگانه کنترل صدا و محل اتصال هدست در سمت چپ گوشی قرار گرفته و محل اتصال شارژر نیز در پائین گوشی موجود می باشد .

وقتی گوشی را باز می نمائید به صفحه نمایش TFT گوشی با قابلیت نمایش 65000  رنگ بر خواهید خورد . رنگ ها و کیفیت تصاویر در این صفحه نمایش بسیار عالی و بالا می باشند ، صفحه نمایش دارای رزولوشن 128x160 پیکسل است که 6 خط نوشته و 1 خط توضیحات را نشان می دهد . اطلاعات بر روی صفحه نمایش در هر شرایط نوری قابل مشاهده می باشند . 

صفحه کلید گوشی هم از پلاستیک ساخته شده است و دارای یک دکمه ی جهت دار 4 طرفه می باشد و در میان آن هم دکمه ی دسترسی سریع به WAP مشاهده می شود .

باتری گوشی ، یک باتری 900mAh بوده و از نوع Li – Ion است ، در یکی از آزمایشات انجام شده با 10 تا 15 دقیقه صحبت و 15 دقیقه کار با دیگر کارائی های گوشی به کار خود ادامه داده است . شارژ کامل دستگاه نیز 2 ساعت به طول می انجامد .

 

منوها ( Menu ) :

منوها شبیه به T100 می باشند ، وقتی گوشی را باز می کنید نام منوها را مشاهده می نمائید و با وارد شدن به هر آیتم منو یک انیمیشن و سه زیر منوی اصلی آن مشاهده خواهد شد . تمامی منوها دارای کدهای دسترسی سریع می باشند .

 

دفترچه تلفن :

دفترچه تلفن گوشی بسیار ساده می باشد که تنها یک شماره به هر نام می توانید اختصاص دهید . شما قابلیت ذخیره ی 500 نام در گوشی را خواهید داشت .

شماره تلفن های موجود در سیم کارت و گوشی قابل مشاهده به طور مشترک می باشند و می توانید به این نام ها زنگ مخصوص اختصاص دهید .

 

لیست تماس ها ( Call Recorder ) :

شما در این قسمت سه لیست همیشگی با گنجایش 10 شماره تلفن را مشاهده خواهید نمود ، مدت زمان تماس های گرفته شده و دریافت شده به طور جداگانه ، می توانید مشاهده نمائید و اگر شماره ی تلفن در دفترچه ی شما ذخیره شده باشد ، تنها نام او را می توانید مشاهده نمائید .

 

پیام ها :  

در این قسمت شما دسترسی به پیام های SMS را خواهید داشت . پیام ها تنها در سیم کارت قابل ذخیره هستند و زمانی که حافظه ی سیم کارت پر می شود ، یک علامت پاکت نامه ی چشمک زن در بالای صفحه نمایش مشاهده می گردد که نشانگر پر شدن حافظه می باشد که باید پیام های قبلی خود را پاک نموده تا بتوانید پیام های جدید را دریافت نمائید .

همچنین گوشی استاندارد Nokia Smart Messaging را پشتیبانی می کند که با EMS متفاوت می باشد . 15 تصویر سیاه و سفید در گوشی موجود می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمائید و 5 جای خالی هم برای پیام های جدید تصویری موجود می باشد .

 

تنظیمات صوتی ( Sound Setting ) :

در این قسمت پیام ها و فرمان های صوتی قابل تنظیم می باشد ، جای 19 پیام صوتی را دارید ، شما قابلیت شماره گیری صوتی و همچنین ذخیره سه فایل صوتی 35 ثانیه ای را در این بخش دارید .

 

زنگ ها ( Tons ) :

در این قسمت تمامی زنگ ها قابل تنظیم و مشاهده می باشند ، شما قابلیت انتخاب از میان 37 زنگ را خواهید داشت که 4 زنگ نیز صدای پرندگان است ، سه جای خالی هم در گوشی موجود می باشد که می توانید سه زنگ را در آن دانلود نمائید و همچنین می توانید از میان 5 زنگ موجود ، یک زنگ برای SMS تنظیم نمائید .

 

image

 

تنظیمات ( Setting )  :

تمامی تنظیمات همیشگی در این بخش موجود است ، می توانید گوشی را بر حسب سلایق خود تنظیم کنید ؛ مثلاً شماره گیری صوتی را فعال نمائید و یا تصاویر اسکرین سیور را از میان 5 انیمیشن موجود انتخاب نمائید و حتی جای خالی برای دانلود تصویر نیز دارید .

 

Organizer :

رویدادهای مختلفی را می توانید در این بخش در روزها و تاریخ های مختلف ذخیره نمائید . تاریخ به صورت ماهیانه در گوشی نشان داده می شود ، همچنین شما دارای لیست انجام وظایف To do List  می باشید که می توانید از طریق آن دوره و اهمیت یک رویداد را نیز مشخص نمائید .

 

image

 

زنگ بیداری گوشی هم دارای 4 ملودی بوده و حتی در حین خاموش بودن گوشی نیز کار می کند . گوشی شما دارای برنامه های ماشین حساب و ساعت جهانی نیز می باشد که در این قسمت قرار گرفته اند .

 

بازی ها ( Games ) :

سه بازی در این قسمت موجود می باشد که نام های آن ها Honey Bust , City Racer , Bowling می باشد .

 

 WWW Service :

در اینجا جستجو گر وب   (Wap Browser)ویرایش 1.2.1 را دارید ، در داخل جعبه خریداری شده شما CD نرم افزار و کابل اتصال به رایانه نیز موجود می باشد که می توانید با استفاده از آن ها عکس ها و ملودی های جدید بر روی گوشی بریزید .

 

و در نهایت :

کیفیت گوشی بسیار عالی است و این گوشی Dual Band می باشد و صدای بلند گوهای آن بلند می باشد ، زنگ آن هم از نوع 40 تن پلی فونیک است و صداها واضح می باشند . اما تنها نکته ای که در پایان لازم است به آن اشاره کنیم این است که گوشی شما دارای اینفرارد و GPRS نمی باشد .  

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ناصر نخلستانی

۱۴۰۲/۶/۲۰
اگر گوشی سامسونگ تی ۴۰۰ تاشو موجود هستش بنده دوعدد میخام خواهشا مرا راهنمایی بفرمایید.ممنون.

ناصر نخلستانی

۱۴۰۲/۶/۲۰
سلام. ببخشید بنده شدیدا دنبال گوشي سامسونگ تی ۴۰۰تاشو قدیم میگردم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید۰۹۱۴۴۵۳۴۶۸۵