خانهبررسی‌ها
SonyEricsson T630

SonyEricsson T630

سونی اریکسون برای بزرگتر نمودن و وسعت بخشیدن به مدل T630 , T610 را به بازار عرضه نمود ، همه چیز شباهت زیادی به T610 داشت...

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۸۷/۷/۴
Sony Ericsson T630
 
آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

- گوشی موبایل

- باتری

- شارژر

- راهنمای مصرف کننده

 

سونی اریکسون برای بزرگتر نمودن و وسعت بخشیدن به مدل T630 , T610 را به بازار عرضه نمود ، همه چیز شباهت زیادی به T610 داشت که شاید تنها اشتباه در تولید این گوشی زمان آن بود ، یعنی T630 زمانی تولید شده که T610 هنوز در بازار موجود بود و بین مردم نیز شناخته شده بود .

 

image

 

طراحی T610 بیشتر انسان را به یاد مدل های جوان پسند نوکیا می اندازد و از میان آن ها به خصوص می توان از نوکیا 3100 نام برد که البته از لحاظ طراحی باز هم به پای طراحی سونی اریکسون نمی رسد ولی اگر چنانچه این دو  گوش را در کنار یکدیگر قرار دهید ، سونی اریکسون T630 را ساده تر خواهید یافت . این گوشی تنها در رنگ سفید در بازار موجود می باشد و دور تا دور صفحه نمایش و دکمه ها و کناره های گوشی نقره ای رنگ می باشد و سونی اریکسون بر این اعتقاد است که مصرف کنندگان این گوشی را جوانان و خانم هایی با حد مالی متناسب تشکیل می دهند و طراحی گوشی نیز تفاوت هائی با T610 دارد .

 

image
 

 

یکی از تغییرات اساسی این گوشی نسبت به T610 صفحه نمایش TFD گوشی می باشد که شباهت زیادی به آنچه در Z600 استفاده شده ، دارد که البته برای آن یک شیشه ی محافظ کشیده شده است ولی تصاویر در هر دو مدل مناسب و خوب می باشد صفحه نمایش T610 از نوع STN بوده که اصلاً قابل رویت در نور خورشید نمی باشد ولی صفحه نمایش TFD در T630 چنین مشکلی ندارد .

 

image
         
image

 

دکمه های گوشی به اندازه کافی بزرگ می باشد و کار با چنین صفحه کلیدی بسیار راحت است و بدون هیچ مشکلی می توانید با آن کار نمائید . Joystick استفاده شده در گوشی نیز کار را راحت کرده و شبیه به T610 می باشد و نور پس زمینه صفحه کلید سفید است .

 

image

 

دوربین دستگاه در پشت گوشی قرار گرفته و شبیه به همانی است که در T610 استفاده شده و کیفیت CIF دارد و رزولوشن گوشی دچار تغییر نشده  ولی کیفیت تصاویر کمی پائین آمده است . در صفحه نمایش گوشی تصاویر بسیار زیبا و خوب دیده می شوند ولی این کیفیت در PC به همین صورت باقی نخواهد ماند . یک آئینه کوچک هم در کنار این دوربین جهت عکسبرداری از خودتان موجود است .

تمامی کارائی های گوشی شباهت فراوانی به T610 دارد و شاید تنها تفاوت این گوشی ایجاد Instant Message در آن باشد که از ICQ استفاده گردیده است ، البته بستگی به شبکه ی ارتباطی شما دارد .

 

image

 

این ، تمامی تفاوت های بین دو گوشی  T610 و ، T630 می باشد . همان طور که T610 در نوع خود موفق و بی نظیر بود ، T630 نیز می تواند اقبال عمومی را به همراه داشته باشد . همچنین به خاطر داشته باشید که (Firmware) نوع نرم افزار گوشی T610 قابل ارتقاء به T630 را دارد ، این بدین معناست که عملاً شاید خریداری T610 با توجه به قیمت آن به صرفه تر باشد .

 

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۶
هرچی باشه ازs4 بهتره بازهم بهسونی اریکسون...