خانهاخبار
گلکسی تب جدید شرکت سامسونگ با نمایشگر رتینا ! + عکس

گلکسی تب جدید شرکت سامسونگ با نمایشگر رتینا ! + عکس

گروه خبری GSM: شایعات حاکی از آن است که ..
۱۳۹۰/۹/۲۲
گروه خبری GSM: شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال تولید تبلت جدید خود از خانواده Galaxy است. صفحه نمایش 11 اینچی آن نیز از نوع Retina  و با رزولوشن فوق العاده 2560x1600 پیکسل خواهد بود . اگر این شایعه درست باشد رقیب اصلی iPad 3 از الان مشخص شده است.

به گزارش زوم ایت، شایع شده که iPad 3 شرکت Apple،یکی از بهترین نمایشگر های Retina را خواهد داشت. اگر چه این ادعا فراتر از یک شایعه نیست. اما واقعیت این است که iPad 2 این ویژگی را کم داشت. با این حال به نظر می رسد که iPad 3 تنها تبلت مجهز به این نمایشگر فرازمینی نخواهد بود. آخرین شایعات حاکی از آن است که سامسونگ هم اکنون در حال کار بر روی یک گالکسی تب 11.6 اینچی با وضوح 2560x1600 و نسبت ابعاد 16:10 می باشد.

image


به گزارش Report Boy Genius و به نقل از یک منبع آگاه، این تبلت در کنفرانس جهانی موبایل در بهار آینده معرفی خواهد شد. همچنین گفته شده که این تبلت با اندروید ساندویچ بستنی و یک پردازنده 2GHz دو هسته Exynos 5250 ارائه خواهد شد. به نظر می رسد این پردازنده که در پک Cortex A15 خواهد آمد، بسیار شبیه به پردازنده جدید اپل یعنی A6 باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

mohsen-samsung

۱۳۹۰/۹/۲۷
آقای halfapple بازم بدون اطلاعات نظر دادید عزیزم این صفحه نمایش retina مال ال جی هستش که واسه اپل جانه شما lcd میزنه در ضمن شما برو ببین دوربین وچیپ اپل مال چه شرکتیه اونو درستش کن

halfapple

۱۳۹۰/۹/۲۶
ميدونيد كه صفحه نمايش براي تبلت مهم تر است تا گوشي. با اين حال سامسونگ تصميم گرفت با علم به تمام حرف و حديث هايي كه پيش مياد اينبار از صفحه نمايش retina اپل استفاده كنه. اين خودش گواه بر كيفيت محصولات اپل هست. اپل ديگه داره كم كم مستقل ميشه و همه چيزش رو خودش توليد ميكنه. اونم با بهترين كيفيت. الان شما هي گلكسي گلكسي كنيد ولي مطمئن باشيد آينده در دست اپله.شك نكنيد.

Applestan

۱۳۹۰/۹/۲۶
محبوبترین تبلت دنیا هنوز هم2 ipad هست.امیدوارم مشخصات ipad 3 هم مشخص بشه ببینم این سری apple چه شگفتی داره میخواد رو کنه.

mohsen-samsung

۱۳۹۰/۹/۲۴
متاسفانه یا خوشبختانه باید قبول کنیم که سامسونگ بهتر از اپل داره محصولاتشو میده بیرون حتی اگه از خود اپلم بعضی چیزاشو تقلید کنه

GALEXIER

۱۳۹۰/۹/۲۳
سامسونگ داره همه چیز تولید میکنه نه عین اپل فقط موبایل