خانهاخبار
نخستین تصویر منتشر شده از تلفن همراه Galaxy S III سامسونگ

نخستین تصویر منتشر شده از تلفن همراه Galaxy S III سامسونگ

گروه خبری GSM: به دنبال محبوبیت گوشی‌های هوشمند ..
۱۳۹۰/۷/۲۰
گروه خبری GSM: به دنبال  محبوبیت گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S سامسونگ، برخی منابع آگاه به دنبال انتشار نخستین تصاویر Galaxy S III این شرکت اعلام کردند که این گوشی هوشمند فوق پیشرفته سال 2012 وارد بازار می‌شود.

image


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، گوشی هوشمند Galaxy S III همراه با پردازنده قدرتمند دوهسته‌ای Exynos 4212 با توان 1.8  گیگاهرتز وارد بازار می‌شود و همراه با دو گیگابایت رم به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی4.6  اینچی از نوع Super AMOLED HD دارد که تصاویر را با کیفیت بسیار مناسب پخش می‌کند.

برای نمایشگر این گوشی هوشمند از فناوری PenTile استفاده شده است که علاوه بر پخش تصاویر با کیفیت HD، کنترل آن به وسیله انگشتان را آسان می‌کند. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 12 مگاپیکسلی دارد که روی آن حسگر تصویری W750 BSI CMOS نیز نصب شده است.

برای این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE و NFC در نظر گرفته شده است و بر اساس اطلاعات منتشر شده، روی آن Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید گوگل نصب است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

victori

۱۳۹۰/۷/۲۳
وقتی این گوشی بیاد تو بازار میزنه تو پوزه اونایی که سامسونگو مسخره میکنن

sepehr_2071

۱۳۹۰/۷/۲۰
دوستان لطفا با بقیه گوشی ها بررسی کنید-واقعا سامسونگ قوی کار میکند (البته کمی تو ذوق کسایی که گوشی های سامسونگو می خرن می خوره چون گوشی شون زود قدیمی میشه و یه مدل جدید ترش میاد)

EHSANBR

۱۳۹۰/۷/۲۰
ای باباااااااا میترسم این گوشی رو بخرم پشت سرش S4 بیاد سامی نکن این کارارووووو