خانهاخبار
شرکت کاویار از آیفون ۱۵ پرو لوکس خود رونمایی کرد

شرکت کاویار از آیفون ۱۵ پرو لوکس خود رونمایی کرد

کاویار امسال تصمیم گرفته که آیفون ۱۵ پرو ۸۰۰۰ دلاری خود را برخلاف سال‌های قبل خیلی شلوغ طراحی نکند و این قاب‌ها در عین سادگی به مانند همیشه زیبا باشند.
۱۴۰۲/۶/۲۶

اپل هفته پیش سری آیفون ۱۵ را شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی کرد. هیچ‌یک از این دستگاه‌ها برخلاف سال‌های قبل، رنگ طلایی ندارند، اما شرکت کاویار این کار را انجام داده تا افرادی که توان خرید این دستگاه‌ها را دارند از رنگ طلایی بی‌نصیب نمانند و آن را «Ultra Gold» نامیده است.

آیفون ۱۵ پرو از ۸۸۹۰ دلار شروع می‌شود و تا ۹۸۹۰ دلار افزایش می‌یابد، در حالی که آیفون ۱۵ پرو مکس قیمت پایه ۹۶۷۰ دلار دارد که تا ۱۰۳۹۰ دلار نیز افزایش خواهد یافت. مدل‌های اولترا گلد دارای شاسی ساخته شده از طلای ۱۸ عیار با روکش ساتن هستند، در حالی که لوگوی اپل آنها در پشت از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است. کاویار می‌گوید این مدل‌ها برای افرادی مانند ورزشکاران، سیاستمداران و افراد مشهور است.

image

شرکت سازنده گوشی‌های لوکس گران قیمت، همچنین مدل «Ultra Black» را برای آيفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی کرده است. قیمت پایه آیفون ۱۵ پرو اولترا بلک ۸۰۶۰ دلار است و به ۹۰۶۰ دلار نیز می‌رسد، در حالی که آیفون ۱۵ پرو مکس اولترا بلک از ۸۸۴۰ دلار شروع می‌شود و گران‌ترین مدل آن ۹۵۶۰ دلار قیمت دارد. مدل اولترا بلک هم دارای لوگوی اپل در پشت از جنس طلای ۲۴ عیار است، اما شاسی آن از تیتانیوم هوانوردی با PVD ساخته شده است.

image

علاوه بر مدل‌های اولترا گلد و الترا بلک، کاویار نسخه‌های تایتان بلک، استاری نایت و دارک رد آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو مکس را هم معرفی کرده است.

مدل تایتان بلک هم دارای بدنه تیتانیوم هوانوردی است، اما لوگوی اپل در قسمت پشتی آن به صورت یک تورفتگی است. مدل‌های دارک رد و استاری نایت (قرمز تیره و شب پرستاره) هم دارای لوگوی اپل با همان سبک هستند، اما طرح‌های شاسی متفاوتی دارند.

image

شاسی نسخه دارک رد دارای الگوهای کیهانی الهام گرفته از مریخ است که هرکدام دارای طراحی منحصر به فردی از کربن مرمر است. کاویار می‌گوید شاسی کربن آهنگری مدل دارک رد، در رنگ قرمز تیره از مواد اولیه برای تولید خودروی اسپورت لامبورگینی گرفته شده است.

image

از طرف دیگر شاسی مدل استاری نایت از کامپوزیت کربن فورج ساخته شده است و الیاف بنفشی دارد که دارای طرحی شبیه به نقاشی «The Starry Night» ون گوگ است. به مانند مدل دارک رد، مدل استاری نایت نیز با طراحی منحصر به فرد از کربن سنگ مرمر عرضه می‌شود.

image

کاویار تنها ۹۹ دستگاه از هریک از پنج مدل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو مکس را تولید خواهد کرد؛ اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد این مدل‌ها کسب کنید، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)