خانهاخبار
ظرفیت باتری گوشی اقتصادی جدید سامسونگ فاش شد

ظرفیت باتری گوشی اقتصادی جدید سامسونگ فاش شد

گلکسی A05 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد و حالا در گیر و دار دریافت گواهی‌های مربوطه، ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن لو رفته است.
۱۴۰۲/۶/۵

گوشی اقتصادی جدید گلکسی A05s سامسونگ هفته گذشته موفق به دریافت گواهی FCC شد و حالا نسخه ساده این محصول،‌یعنی Galaxy A05 موفق به دستیابی به این عنوان شده است. مرجع صدور گواهینامه ایالات متحده این گوشی هوشمند را با شماره ساخت SM-A055F و SM-A055D/DS به ثبت رسانده است. متأسفانه در این لیست خبری از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A05 سامسونگ نیست،‌اما ظرفیت باتری این محصول از این طریق مشخص شده است.

گوشی Galaxy A05 با باتری با مشخصات WT-S-N28 و ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در FCC رویت شده است. اگر به خاطر داشته باشید،‌ گوشی هوشمند گلکسی A04 که در ماه آگوست شاهد رونمایی از آن بودیم، از باتری با چنین ظرفیتی برخوردار بود.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گیک بنچ، مشخص شده است که میان رده جدید سامسونگ از تراشه‌ای با نام Helio G85 برخوردار است. باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده نزدیک، سامسونگ چه اطلاعات دیگری در مورد این محصول را افشا خواهد کرد و در نهایت،‌ چه زمانی باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)