خانهاخبار
iOS 17 با حالت جدید «استندبای»، برنامه ژورنال، تغییرات در سیری و موارد دیگر رونمایی شد

iOS 17 با حالت جدید «استندبای»، برنامه ژورنال، تغییرات در سیری و موارد دیگر رونمایی شد

بسیاری از ویژگی‌های iOS 17 همان‌هایی است که پیش‌تر در خبرهای مربوط به شایعات این سیستم عامل به آنها پرداخته بودیم.
۱۴۰۲/۳/۱۵

اپل امروز iOS 17 نسل جدید سیستم عامل آیفون خود را با ویژگی‌های ارتباطی و اشتراک‌گذاری متفاوت معرفی کرد.

image

 

iOS 17 دارای پوسترهای تماس شخصی‌سازی شده با عکس‌ها، مموجی‌ها و تایپوگرافی چشم نواز است که در طول تماس‌ها و در دفترچه آدرس به روز شده‌ای ظاهر می‌شوند. این بروزرسانی همچنین پست صوتی زنده و بروزرسانی‌هایی را برای برنامه تلفن، فیس تایم، پیام‌ها و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

image

 

ویژگی جدید پست صوتی زنده، رونویسی همزمان را به همراه خود می‌آورد و امکان غربالگری تماس‌های قدیمی را فراهم می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند تلفن را از طریق پست صوتی دریافت کنند و رونویسی هم در دستگاه انجام می‌شود.

image

 

برنامه پیام‌ها هم اکنون ویژگی‌های جستوجی جدید، یک پیکان برای پرش به اولین پیام خوانده نشده، پاسخ‌های درون خطی آسان‌تر با ژست کشیدن انگشت، اشتراک گذاری مکان درون خطی و تجربه جدیدی از استیکرها را به همراه دارد. اپلیکیشن iMessage و دوربین حالا به یک دکمه پلاس جدید منتقل شده‌اند.

image

 

Check In یک ویژگی کاملا جدید است که موقعیت مکانی شما را بروزرسانی می‌کند تا به خانواده یا دوستانتان اطلاع دهد که چه زمانی به خانه می‌رسید. بنابراین اگر تاخیر داشته باشید، می‌تواند آن را تشخیص دهد و با شما تماس گرفته شود. اگر پاسخ ندهید، می‌تواند یک هشدار را با دوستان شما به اشتراک بگذارد که حاوی موقعیت مکانی، باتری و وضعیت سرویس گوشی را شما خواهد بود.

image

 

کاربران می‌توانند با نزدیک کردن آیفون‌های خود به یکدیگر، محتوا را ایردراپ کنند و اکنون انتقال‌ها در پس زمینه هم قابل انجام است. به علاوه اکنون می‌توان شماره‌ها را با یک فرد جدید از طریق ویژگی جدید «NameDrop» مبادله کرد و این به کاربران امکان می‌دهد تا وقتی گوشی‌ها را به هم نزدیک می‌کنند، اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند.

image

 

برای صفحه کلید و دیکته هم iOS 17 بروزرسانی‌هایی را به همراه دارد که از طریق یک مدل زبان جدید «تبدیل کننده» و تصحیح سطح جمله، اصلاح خودکار را بهبود می‌بخشد.

iOS 17 همچنین یک برنامه جدید «Journal» را معرفی کرده است. این برنامه با استفاده از افراد، مکان‌ها، فعالیت‌ها، موسیقی و عکس‌هایی که کاربران می‌توانند به نوشته‌های روزانه اضافه کنند، خاطرات جدیدی را ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند یادآورهایی را تنظیم کنند که یادشان باشد باید یک خاطره روزانه را درست کنند. ژورنال اواخر امسال به آیفون خواهد آمد.

image

 

حالت جدیدی در iOS 17 به نام «Standby» نمایی برای نمایش زمان، ویجت‌ها و سایر اطلاعات در زمانی که آيفون افقی است، فراهم می‌کند که در واقع آیفون را به یک هاب خانگی تبدیل می‌کند.

image

 

از طرف دیگر کاربران اکنون می‌توانند برای فراخوانی سیری، به جای گفتن کلمه «هی سیری» به سادگی فقط «سیری» بگویند و سیری دستورات بعدی را به خوبی درک خواهد کرد.

ایرپلی جدید قابلیت دیگر iOS 17 است که بسیار هوشمندتر از قبل شده است. اکنون ایرپلی می‌تواند نحوه زمان و گوش دادن به یک محتوای خاص را بیاموزد؛ برای مثال این قابلیت ارتقا یافته می‌تواند تشخیص دهد که کدام اسپیکر در چه مکانی از خانه از ایرپلی پشتیبانی می‌کند تا شما راحتتر اسپیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با روشی بسیار ساده‌تر از سیری بخواهید که یک جلسه را از طریق ایرپلی برای شما تنظیم کند.

از طرف دیگر در فیس تایم با iOS 17 شما می‌توانید اگر کسی تماس ویدیویی شما را دریافت نکرد، پیام‌های ویدیویی بگذارید. سپس آن شخص یک نوتیفیکیشن مربوط به پیام شما را دریافت می‌کند و می‌تواند هر زمان که وقتش آزاد شد، به مانند یک پست صوتی، آن را تماشا کند.

image

 

برای دانستن اینکه گوشی شما از iOS 17 پشتیبانی می‌کند یا خیر، مطلب ما را در مورد دستگاه‌های سازگار با iOS 17 از دست ندهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)