خانهاخبار
اپل به طور رسمی از iPadOS 17 رونمایی کرد

اپل به طور رسمی از iPadOS 17 رونمایی کرد

شرکت اپل طی رویداد امشب خود به طور رسمی از سیستم عامل iPadOS 17 رونمایی کرد.
۱۴۰۲/۳/۱۵

شرکت اپل طی رویداد WWDC 2023 امشب خود، به طور رسمی از سیستم عامل iPadOS 17 رونمایی کرد. این آپدیت جدید، همانند انتظارات دارای قابلیت‌هایی مشابه iOS 17 بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به قابلیت‌های جدید آی‌مسج، ایردراپ و سیستم جدید ویراستاری متون یا همان Autocorrect دست پیدا کنند.

image

 

اپلیکیشن Health حالا برای کاربران آیپد نیز قابل دسترسی بوده و آنها می‌توانند تا پس از نصب iPadOS 17، از قابلیت‌های متعدد این اپلیکیشن در صفحه بزرگ آیپد استفاده کنند. امکان نمایش فعالیت‌ها به صورت زنده نیز مانند iOS در این نسخه وجود داشته و کاربران همچنین می‌توانند تا با استفاده از اپلیکیشن Notes، فایل‌ها و فرم‌های PDF را ویرایش کرده و به تعامل با همکاران خود برای تکمیل آنها بپردازند.

قابلیت‌های مربوط به شخصی سازی لاک اسکرین که در iOS 16 به آیفون‌ها اضافه شدند؛ اکنون به آیپدها نیز راه یافته و کاربران آیپد امکان اضافه کردن ویجت‌ها و تغییر فونت و استایل ساعت آیپد خود را پیدا کرده‌اند. «کریگ فدریگی»، از مدیران ارشد بخش نرم افزاری اپل نیز طی این رویداد، ویجت‌های جدید و قابل تعامل مخصوص iPadOS 17 را به نمایش گذاشت.

شرکت اپل در ماه گذشته، نسخه آیپد اپلیکیشن‌های فاینال کات پرو و لاجیک پرو را نیز منتشر کرد تا امکان استفاده‌های حرفه‌ای از آیپد نیز برای تولید کنندگان محتوا فراهم شود؛ این شرکت همچنین تمرکز بیشتری روی قابلیت استیج منجر داشته که در سال گذشته، به iPadOS 16 اضافه شد. به گفته آقای «فدریگی»، iPadOS 17 به کاربران اجازه شخصی سازی بیشتری برای جایگذاری و تغییر اندازه پنجره‌ها می‌دهد.

image

 

درباره جدیدترین نسخه از سیستم عامل iPadOS چه فکر می‌کنید؟ آیا از تغییرات اعمال شده و ویژگی‌های جدید iPadOS 17 رضایت دارید یا انتظارات بیشتری را از این آپدیت داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)