خانهاخبار
ناتینگ فون ۲ تاییدیه NRRA از کره جنوبی را دریافت کرد

ناتینگ فون ۲ تاییدیه NRRA از کره جنوبی را دریافت کرد

گوشی جدید شرکت ناتینگ به تازگی موفق شده تا گواهی NRRA را از کشور کره جنوبی دریافت کند.
۱۴۰۲/۳/۱۳

گوشی جدید شرکت ناتینگ یا همان ناتینگ فون ۲، به تازگی موفق به دریافت تاییدیه NRRA از کشور کره جنوبی شده است. «کارل پی»، بنیان‌‌گذار ناتینگ در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اولویت اصلی آنها برای ناتینگ فون ۲، بازار ایالات متحده بوده و سپس شاهد عرضه آن در سایر کشور‌ها خواهیم بود.

image

 

این گوشی مدتی پیش نیز موفق به دریافت گواهی BIS در کشور هند شده بود و سپس صفحه مربوط به آن در فروشگاه آنلاین فلیپ‌کارت هم دیده شد؛ بنابراین به نظر رسیده که پس از بازار ایالات متحده، ناتینگ روی محبوبیت این گوشی در بازار هند نیز حساب کرده است.

صفحه مربوط به این گوشی در فروشگاه آنلاین فلیپ‌کارت، وعده استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول در ناتینگ فون ۲ را می‌دهد. همچنین با استناد به نتایج گیک‌بنچ منتشر شده از این گوشی، می‌دانیم که ناتینگ فون ۲ دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را به همراه خواهد داشت.

این محصول میان رده احتمالا دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. در بخش دوربین، ناتینگ فون ۲ همچنان از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده و دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی نیز ۵۰ مگاپیکسلی است؛ اما هنوز اطلاعات خاصی در مورد دوربین ثانویه این محصول وجود ندارد. ظرفیت باتری در این محصول نیز مقداری افزایش یافته و به ۴٫۷۰۰ میلی آمپر رسیده است.

image

 

آقای «کارل پی» مدتی پیش به طور رسمی اعلام کرد که ناتینگ فون ۲ در ماه جولای ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد.

درباره محصولات شرکت ناتینگ و مشخصات احتمالی ناتینگ فون ۲ چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی نیز همانند نسل پیشی خود، به عنوان یکی از بهترین میان رده‌های بازار شناخته خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)