خانهاخبار
موتورولا ریزر ۴۰ اولترا، پرچمدار تازه‌نفس بازار گوشی‌های تاشو فلیپ معرفی شد

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا، پرچمدار تازه‌نفس بازار گوشی‌های تاشو فلیپ معرفی شد

محصول تاشو پرمیوم موتورولا از نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۳/۱۱

سرانجام پس از شایعات و گزارش‌های فراوان، موتورولا امروز از گوشی تاشو پرچمدار خود موسوم به موتورولا ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کرد که محصولی پرمیوم با مشخصات فنی قابل توجه محسوب می‌شود. برجسته‌ترین ویژگی گوشی تاشو موتورولا نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی آن است که قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلفی برای آن تدارک دیده شده است. موتورولا ریزر ۴۰ اولترا رقبای قدرتمندی مانند ویوو X فلیپ ۲، اوپو فایند N2 فلیپ و گلکسی زد فلیپ ۴ را در برابر خود می‌بیند و باید دید این گوشی چه عملکردی را از خود در بازار به جای می‌گذارد. 

image

طبق اعلام رسمی، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از نمایشگر داخلی ۶٫۷۹ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی چشمگیر ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از محتوای HDR10 پلاس نیز پشتیبانی می‌کند. با نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی، گوشی تاشو موتورولا به دسته گوشی‌های تاشو بازار با نمایشگر بزرگ‌تر از ۳ اینچ پیوسته است. نمایشگر کاور این دستگاه به پنل P-OLED مجهز است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد که آن را به بهترین نمایشگر خارجی در بین دیگر گوشی‌های تاشو بدل می‌سازد.

image

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از دو دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است که به صورت دو لنز جداگانه در نمایشگر کاور دستگاه قرار گرفته‌اند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر داخلی جای گرفته است. 

قلب تپنده گوشی تاشو موتورولا تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. تسک‌های نرم‌افزاری نیز به کمک اندروید ۱۳ اجرا خواهد شد. 

image

شایان ذکر است که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از سنسور اثرانگشت کنار بدنه و گواهی IP52 برخوردار است. در بخش اتصالات، این گوشی شبکه 5G، وای‌فای 6E، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و NFC را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در سه رنگ قرمز، آبی و سبز عرضه خواهد شد. کانفیگ رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با برچسب قیمتی ۵۶۹۹ یوآن (۸۰۱ دلار) به فروش خواهد رسید. نسخه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نیز با قیمت ۶۳۹۹ یوآن (۸۹۹ دلار) روانه بازارخواهد شد.   

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)