خانهاخبار
با محبوب‌ترین گوشی‌های پرچمدار بازار در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ آشنا شوید!

با محبوب‌ترین گوشی‌های پرچمدار بازار در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ آشنا شوید!

شرکت آماری Canalys در گزارش جدید خود لیستی از محبوب‌ترین گوشی بالارده بازار در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی را گرد‌آوری کرده است که شامل نمایندگانی از اپل، سامسونگ و شیائومی می‌شود.
۱۴۰۲/۳/۹

در حال حاضر، بازار گوشی‌های هوشمند شرایط چندان خوبی ندارد و میزان فروش محصولات موبایلی روند نزولی به خود گرفته است. در مقایسه با سال قبل، بازار گوشی‌های هوشمند در سال جاری افت دو رقمی داشته است و به نظر می‌رسد کاربران دیگر تمایلی برای خرید گوشی جدید ندارند. با این وجود، گزارشی جدید ادعا می‌کند عرضه و فروش گوشی‌های پرچمدار برخلاف شرایط راکد بازار رشد نسبتا خوبی داشته‌ است.

image

شرکت تحلیلی و آماری Canalys در جدیدترین گزارش خود اذعان داشته است که بازار گوشی‌های بالارده در مقایسه با سال گذشته حدود ۴٫۷ درصد رشد داشته است. با توجه به این موضوع، ظاهرا تولیدکنندگان موفق شده‌اند که توجه کاربران را به سوی محصولات بالارده خود جلب کنند. در این راستا، شرکت Canalys لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های بالارده بازار فراهم کرده است که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ به فروش رفته‌اند. 

در رتبه اول این لیست پرچمدار پرمیوم اپل یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس قرار گرفته است که با گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ که به ترتیب در جایگاه دوم، سوم و چهارم جای گرفته‌اند همراه شده است. دیگر گوشی‌های این برند شامل آيفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۲ نیز در رتبه‌های ششم و هشتم دیده می‌شوند. 

image

سامسونگ در لیست شرکت Canalys شش نماینده دارد که مهمترین آن‌ها گلکسی اس ۲۳ اولترا است که در جایگاه پنجم قرار گرفته است. بعد از آن، تنها نماینده بازار گوشی‌های تاشو یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ را مشاهده می‌کنیم که در رده دهم جای دارد. گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ (جایگاه هفتم)، گلکسی اس ۲۳ پلاس (نهم)، گلکسی اس ۲۲ (دوازدهم) و گلکسی اس ۲۱ FE (پانزدهم) نیز در این لیست ذکر شده‌اند. 

در نهایت باید اشاره کرد که تنها نمایندگان شیائومی و هواوی یعنی شیائومی ۱۳ و میت ۵۰ نیز به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)