خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE به سیستم دوربین پیشرفته و تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود

گلکسی اس ۲۳ FE به سیستم دوربین پیشرفته و تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود

افشاگری شناخته‌شده در گزارش جدید خود به تشریح برخی از مشخصات فنی گلکسی اس ۲۳ FE پرداخته است.
۱۴۰۲/۳/۸

تا به امروز، گزارش‌های ضد و نقیض بسیاری پیرامون نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ به نام گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شده است. حالا اما پس از فراز و نشیب‌های بسیار، اطلاعات موجود نشان می‌دهند که بالاخره امسال شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. در این راستا، ظاهرا سامسونگ قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی از گلکسی اس ۲۳ FE رونمایی کند. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده برخی از مشخصات فنی گوشی موردانتظار سامسونگ را در اختیار کاربران قرار داده است. 

افشاگری برجسته به نام Tech-Reve در گزارش جدید خود ادعا می‌کند که گلکسی اس ۲۳ FE از تراشه اختصاصی اگزینوس ۲۲۰۰ بهره خواهد برد و خبری از نسخه اسنپدراگون آن نخواهد بود. به نظر می‌رسد تصمیم سامسونگ برای به کار بردن تراشه اگزینوسی در این گوشی اقدامی استراتژیک است که باعث می‌شود در هزینه‌های ساخت و توسعه آن صرفه جویی شود. البته نباید فراموش کنیم که تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ که در سری گلکسی اس ۲۲ به کار رفته است از عملکرد فنی چندان خوبی بهره نمی‌برد و در مقایسه با نسخه اسنپدراگونی این سری پرچمدار مقداری ضعیف‌تر است. 

image

گلکسی اس ۲۱ FE

گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا در دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی LPDDR5 و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. به علاوه، سیستم دوربین گوشی جدید سامسونگ شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN3 با اندازه پیکسلی ۱٫۰ میکرومتری، لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ اپتیکال سه برابری و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی ۱٫۱۲ میکرومتری خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

شایان ذکر است که احتمالا سامسونگ توسعه نسخه اروپایی گلکسی اس ۲۳ FE را آغاز کرده است و در حال حاضر، فریمور مدل اروپایی آن با شناسه مدل SM-S711B در حال گذارندن آزمایش‌های مختلف است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ FE اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازارهای جهانی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)