خانهاخبار
شیائومی عرضه ردمی نوت 12T پرو را تایید کرد

شیائومی عرضه ردمی نوت 12T پرو را تایید کرد

عضو جدید خانواده ردمی نوت ۱۲ از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۳/۸

گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی جدید از برند ردمی موسوم به ردمی نوت  12T پرو است که به عنوان نسخه نسل جدید ردمی نوت 11T پرو روانه بازار چین خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی امروز رسما عرضه گوشی جدید خود را تایید کرد. همراه با اعلام این خبر، شیائومی برخی از مشخصات فنی ردمی نوت 12T پرو را با اشتراک‌گذاری تیزرهایی در اختیار کاربران قرار داد. 

image

طبق تایید رسمی شیائومی، ردمی نوت 12T پرو به پنل ال‌سی‌دی مجهز خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰٫۵:۹ پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تیزرهای این گوشی مشخص است، نمایشگر گوشی ردمی از طراحی تخت برخوردار خواهد بود. شیائومی همچنین اعلام کرد که ردمی نوت 12T پرو از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا بهره خواهد برد که نسخه بهبودیافته دایمنسیتی ۸۲۰۰ به شمار می‌رود. 

شایان ذکر است که انتظار می‌رود ردمی نوت 12T پرو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ روانه بازار شود. اخیرا پایگاه اطلاعاتی گواهی 3C تایید کرد که گوشی جدید ردمی از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که شامل سه دوربین خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که احتمالا همراه با معرفی ردمی نوت 12T پرو، شیائومی از گوشی دیگری به نام ردمی K60i رونمایی خواهد کرد که چندی پیش در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ و گواهی 3C قرار گرفته بود. انتظار می‌رود این گوشی جدید همان نسخه بازار جهانی ردمی نوت 12T پرو باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)