خانهاخبار
«مارک گرمن» نیز افزایش سایز نمایشگر در سری آیفون ۱۶ پرو را تایید کرد

«مارک گرمن» نیز افزایش سایز نمایشگر در سری آیفون ۱۶ پرو را تایید کرد

آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، در تازه‌ترین نسخه خبرنامه خود اعلام کرده که در سری آیفون ۱۶ پرو، شاهد افزایش سایز نمایشگر خواهیم بود.
۱۴۰۲/۳/۷

آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که احتمالا در سری آیفون ۱۶ پرو، شاهد استفاده از نمایشگر‌های بزرگ‌تری خواهیم بود. وی در جدیدترین نسخه خبرنامه «پاور آن» خود، از برنامه‌های اپل برای افزایش سایز نمایشگر آیفون‌های پرو خود از ۶.۱ و ۶.۷ اینچ به میزان چند دهم اینچ می‌گوید.

image

 

به عقیده آقای «گرمن»، عرضه آیفون‌های پرو با نمایشگر‌های بزرگ‌تر، رقابت کوپرتینویی‌ها با سامسونگ را آسان‌تر کرده و همچنین به آنها اجازه می‌دهد تا فضای بیشتری برای استفاده از دوربین‌های بهتر یا افزایش ظرفیت باتری داشته باشند.

در ماه مه، آقای «راس یانگ» که مدیر عامل DSCC بوده و معمولا ادعاهای صحیحی در مورد نمایشگر گوشی‌ها دارد؛ اعلام کرده بود که آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگر‌های ۶.۳ و ۶.۹ اینچی خواهند بود. یک افشاگر توییتری دیگر با نام کاربری «Unknownz21» نیز گفته‌های وی مبنی بر افزایش سایز نمایشگر آیفون‌های سال ۲۰۲۴ به میزان ۰.۲ اینچ را تایید کرده و شماره مدل‌های درون سازمانی این گوشی‌ها را نیز فاش کرد.

image

 

در مدل‌های معمولی آیفون ۱۶، خبری از افزایش سایز نمایشگر نبوده و به نظر می‌رسد که به رسم همیشه، اپل بخش عمده تمرکز خود را روی مدل‌های پرو قرار داده است.

درباره احتمال افزایش سایز نمایشگرهای سری آیفون ۱۶ پرو چه فکر می‌کنید؟ آیا از این رویکرد جدید اپل استقبال کرده یا سایز فعلی آیفون‌های پرو را ترجیح می‌دهید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)