خانهاخبار
اپل فینالیست‌های جایزه طراحی ۲۰۲۳ را اعلام کرد

اپل فینالیست‌های جایزه طراحی ۲۰۲۳ را اعلام کرد

یکی از مراسمی که پس از معرفی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری اپل در روز ۱۵ خرداد برگزار می‌شود، اهدای جوایز بهترین طراحی سال است که اپل امروز لیست فینالیست‌های آن را اعلام کرده است.
۱۴۰۲/۳/۳

یکی از مراسمی که قرار است در روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در خلال کنفرانس توسعه دهندگان امسال برگزار شود، اهدای جایزه بهترین طراحی اپل به توسعه دهندگان در حوزه‌های مختلف است. اپل می‌گوید که این جوایز به بهترین‌ها در هنر، خلاقیت و تخصص فنی در میان جامعه توسعه دهندگان تعلق خواهد گرفت.

image

 

برندگان جایزه طراحی اپل، امسال از طریق برنامه و وب سایت Apple Developer در تاریخ ۵ ژوئن ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی به عموم مردم معرفی خواهند شد. این برنامه بلافصله پس از رویداد اصلی WWDC برگزار می شود، جایی که انواع سیستم عامل دستگاه‌های اپل و احتمالا چند محصول جدید سخت افزاری جدید رونمایی می‌شوند. فهرست کامل فینالیست‌ها در وب سایت رسمی اپل در دسته‌هایی شامل لذت و سرگرمی، تعامل، تاثیر اجتماعی، تصاویر و گرافیک و نوآوری موجود است.

image

اپلیکیشن‌های فینالیست جایزه بهترین طراحی اپل

توسعه دهندگانی که برای شرکت در روز مراسم اصلی WWDC دعوت شده‌اند، می‌توانند در مراسم «Apple Design Awards» نیز شرکت کنند. برندگان جایزه طراحی اپل، یک یادگاری منحصر به فرد به شکل یک مکعب آلومینیومی با لوگوی اپل و نام حک شده اپلیکیشن خود روی آن را دریافت خواهند کرد.

اپل دیروز برنامه کامل مراسم اصلی WWDC 2023 را در روز ۱۵ خرداد به اشتراک گذاشت که در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی و ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و در خبری جداگانه به آن پرداختیم.

اگر می‌خواهید لیست کامل فینالیست‌های جایزه طراحی اپل را ببینید، روی این لینک کلیک کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)