خانهاخبار
اپل از یک قرارداد جدید با شرکت برودکام خبر داد

اپل از یک قرارداد جدید با شرکت برودکام خبر داد

قراردادی که امروز اپل آن را اعلام کرده، موجب تولید انواع قطعات رادیویی و تجهیزات بی‌سیم برای دستگاه‌هایش در خاک آمریکا خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۲

اپل امروز از عقد قراردادی چند میلیاردی با شرکت فناوری آمریکایی برودکام برای ساخت چندین قطعه کلیدی برای دستگاه‌های خود در آمریکا خبر داده است.

image

این توافق چند ساله با برودکام باعث می‌شود که اپل از فرکانس رادیویی 5G و اجزای اتصال بی‌سیم، از جمله فیلترهای FBAR که در آمریکا طراحی و تولید شده‌اند استفاده کند. تیم کوک مدیر عامل اپل در این خصوص گفته:

ما هیجان‌زده هستیم که تعهداتی را بپذیریم که نبوغ، خلاقیت و روحیه نوآورانه تولید آمریکایی را به نمایش گذارد. همه محصولات اپل به فناوری مهندسی شده و ساخته شده در اینجا در آمریکا وابسته هستند و ما به تعمیق سرمایه گذاری خود در اقتصاد آمریکا ادامه خواهیم داد، زیرا ما به آینده آمریکا اعتقادی تزلزل ناپذیر داریم.

اپل سالهاست که با برودکام همکاری می‌کند و این شرکت تراشه‌های مهمی را برای دستگاه‌هایی مانند ایرپورت و آیفون ۵ اس ارایه کرده است. اپل اشاره کرده که در حال حاضر از بیش از ۱۱۰۰ شغل در تاسیسات تولید فیلتر «FBAR Fort Collins Broadcom» پشتیبانی می‌کند و این مشارکت شاهد سرمایه گذاری مستمر در پروژه‌های اتوماسیون و برنامه‌های آموزشی برای تکنسین‌ها و مهندسان خواهد بود.

همه این سرمایه گذاری‌ها بخشی از تعهدی است که اپل در سال ۲۰۲۱ برای سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری در اقتصاد آمریکا طی یک دوره ۵ ساله انجام داده است. این شرکت امروز اعلام کرده که در مسیر رسیدن به هدف خود از طریق هزینه‌های مستقیم با تامین کنندگان آمریکایی، مراکز داده، هزینه‌های سرمایهای و موارد دیگر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)