خانهاخبار
شیائومی سیوی ۳ دارای دو دوربین سلفی با قابلیت ضبط ویدیو 4K خواهد بود

شیائومی سیوی ۳ دارای دو دوربین سلفی با قابلیت ضبط ویدیو 4K خواهد بود

شرکت شیائومی تیزر‌های جدیدی را از گوشی سیوی ۳ منتشر کرده که برخی از مشخصات دوربین سلفی آن را نشان می‌دهند.
۱۴۰۲/۳/۲

شرکت شیائومی بنا داشته تا در روز پنج‌شنبه، از گوشی سیوی ۳ رونمایی کرده و در امروز نیز شاهد انتشار تیزر‌های جدیدی از این گوشی هستیم. در این تیزر‌ها، به مشخصات نمایشگر و دوربین‌های سلفی این محصول اشاره شده و از نظر طراحی نیز شاهد حفظ پانچ هول کپسولی-شکل در این گوشی هستیم. یکی از این دوربین‌ها، جهت ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده و دیگری نیز که برای ویدیو بلاگینگ است؛ زاویه دید ۱۰۰ درجه‌ای دارد.

image

 

یکی از تغییرات اصلی اعمال شده در این نسل، پشتیبانی از ضبط ویدیو 4K توسط دوربین‌های سلفی بوده که شیائومی در تیزر منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، به آن اشاره می‌کند. این گوشی دارای وزن ۱۷۳.۵ گرم بوده و ضخامت بدنه آن به ۷.۵۶ میلی متر می‌رسد.

به گفته شیائومی، طراحی این محصول سه سال به طول انجامیده و مخاطبین آن نیز جوانان و افراد علاقه‌مند به تولید محتوا هستند. آقای «ویلیام لو» که اخیرا نقش ریاست کل شیائومی را بر عهده گرفته؛ می‌گوید که سیوی ۳ با وجود میان رده بودن خود، عکس‌هایی در حد پرچمداران را ثبت می‌کند. نسل پیشین این گوشی که شیائومی سیوی ۲ نام داشت؛ در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ و با قیمت پایه ۲٫۳۹۹ یوآن (۳۴۰ دلار) روانه بازار شده و احتمالا این گوشی نیز قیمت مشابهی خواهد داشت.

 

درباره نسل جدید گوشی‌های سیوی شیائومی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیررضا

۱۴۰۲/۳/۲
وقتی قرار نیست غیر از بازار چین جای دیگه فروش بره ما چرا نظر بدیم؟ مگر اینکه مثل سی‌وی‌های قبلی نسخه‌ی لایت پرچمدار بشه.