خانهاخبار
نمایشگر برخی اپل واچ‌ها پس از آپدیت به watchOS 9.5 با مشکل مواجه شده‌ است

نمایشگر برخی اپل واچ‌ها پس از آپدیت به watchOS 9.5 با مشکل مواجه شده‌ است

عده‌ای از کاربران اپل واچ پس از نصب آخرین نسخه سیستم عامل watchOS، با مشکل عجیبی در ساعت هوشمند خود روبرو شده‌اند.
۱۴۰۲/۳/۱

جدیدترین نسخه از سیستم عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند اپل یا همان watchOS 9.5، مدتی پیش منتشر شد و عده‌ای از کاربران شبکه اجتماعی ردیت و فروم MacRumors، پس از نصب این آپدیت با مشکل عجیبی روبرو شده‌اند. به گزارش این کاربران، نمایشگر اپل واچ‌ آنها در بخش‌ ورود پین کد، کنترل سنتر و بخش اعلان‌ها، هاله‌ای سبز-رنگ را نمایش می‌دهد.

image

 

تقریبا تمامی مدل‌های اپل واچ از جمله اپل واچ سری ۸ با این مشکل مواجه شده‌اند. در مدل‌های قدیمی‌تر، این مسئله جدی‌تری بوده و این رنگ سبز بیشتر به چشم می‌آید. با استناد به اکثر گزارش‌ها، نسخه‌های کمتری از اپل واچ الترا و اپل واچ SE دچار این باگ شده‌اند.

برخی از کاربران عقیده دارند که خبری از یک باگ نبوده و این هاله سبز-رنگ، یکی از ویژگی‌های جدید watchOS 9.5 است؛ اما اپل توجه زیادی به ظاهر رابط کاربری محصولات خود داشته و بعید به نظر می‌رسد که آنها به طور عمدی، این ظاهر همانند پنل‌های ارزان قیمت LCD را به نمایشگر ساعت‌های خود آورده باشند.

image

اپل واچ سری ۸ و اپل واچ الترا

برخی از کاربران موفق شده‌اند تا با ریبوت کردن اپل واچ خود، این هاله سبز-رنگ را از بین ببرند؛ بنابراین به نظر رسیده با یک مشکل نرم افزاری روبرو هستیم که با آپدیت بعدی، برطرف خواهد شد. در گذشته، برخی از آیفون‌ها نیز با مشکل مشابهی روبرو شده بودند که اپل با انتشار یک آپدیت، آن را رفع کرد.

اگر از کاربران اپل واچ هستید؛ آیا پس از نصب آپدیت watchOS 9.5، با این مشکل در ساعت هوشمند خود روبرو شده‌اید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehrshad

۱۴۰۲/۳/۱۷
مهدی جان این ایراد به صورت رندوم برای برخی کاربران به وجود اومده و لزوما همه اپل واچ‌ها تحت تاثیر قرار نگرفتن

مهدی

۱۴۰۲/۳/۱۶
خیر اپل واچ ۷ دارم و هیچ مشکلی در ابدیت جدید وجود ندارد