خانهاخبار
ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) با پردازنده نسل ۱۲ اینتل و نمایشگر 2.8K رسما معرفی شد

ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) با پردازنده نسل ۱۲ اینتل و نمایشگر 2.8K رسما معرفی شد

عضو جدید خانواده ردمی بوک با مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده اینتل Core i7 سری H از راه رسید.
۱۴۰۲/۳/۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی امروز از لپتاپ جدید خود به نام ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) رونمایی کرد که نسل جدید سری ردمی بوک محسوب می‌شود. این لپتاپ از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر با رزولوشن تصویر 2.8K، پردازنده نسل ۱۲ اینتل و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد و با قیمتی رقابتی روانه بازار خواهد شد. 

image

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) از نمایشگر ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتری برخوردار است که قادر است به روشنایی حداکثری ۳۰۰ نیتی دست پیدا کند و از ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از حاشیه‌های نازکی بهره می‌برد که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. فناوری‌های دالبی ویژن و DC Dimming نیز برای نمایشگر ردمی بوک ۱۴ تدارک دیده شده است. 

ردمی بوک ۱۴ در دو نسخه پردازنده اینتل Core i5-12500H و Core i7 12700H عرضه خواهد شد که با پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل Iris Xe همراه می‌شوند. حافظه داخلی دستگاه نیز از نوع PCIe 4.0 SSD است که ظرفیتی برابر با ۵۱۲ گیگابایت دارد. لپتاپ جدید شیائومی همچنین از سیستم عامل ویندوز ۱۱ برخوردار است. ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) به نور پس زمینه صفحه کلید و حسگر اثرانگشت نیز مجهز خواهد بود. 

image

ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) از بدنه آلومینیومی و لولای بهبود یافته بهره می‌برد که امکان باز شدن دستگاه تا زاویه ۱۸۰ درجه را برای کاربران به ارمغان آورده است. منبع تغذیه دستگاه باتری ۵۶ وات‌ساعتی است که انتظار می‌رود برای مدت طولانی کاربر را همراهی کند. این لپتاپ با شارژر ۱۰۰ واتی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

خوشبختانه شیائومی برای ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۲) تنوع خوبی از درگاه‌ها و اتصالات مختلف را تدارک دیده است. در این راستا، لپتاپ شیائومی از درگاه HDMI 2.1، بلوتوث نسخه ۴٫۲، NFC، وای‌فای 6E، درگاه USB 3.2 Gen 1 و درگاه USB 2.0 برخوردار است. وزن دستگاه نیز برابر با ۱٫۳۷ کیلوگرم است که حمل آن را برای کاربران آسان می‌سازد. از دیگر مشخصات فنی ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) می‌توان سیستم میکروفون چهارگانه و حذف نویز با هوش مصنوعی را نام برد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه پایه این لپتاپ برای نسخه پردازنده Core i5 برابر با ۳۶۹۹ یوآن (۵۲۶ دلار)‌ خواهد بود. اطلاعات مربوط به عرضه جهانی و قیمت ردمی بوک ۱۴ (۲۰۲۳) برای بازارهای مختلف نیز در آینده اعلام خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)