خانهاخبار
جدیدترین گزارش مالی تیک-تو به عرضه GTA 6 در سال ۲۰۲۴ اشاره می‌کند!

جدیدترین گزارش مالی تیک-تو به عرضه GTA 6 در سال ۲۰۲۴ اشاره می‌کند!

شرکت تیک-تو چندی پیش جدیدترین گزارش مالی خود را منتشر کرد که در آن شاهد اشاره‌ای احتمالی به زمان عرضه بازی GTA 6 هستیم.
۱۴۰۲/۲/۳۰

شرکت تیک-تو ایتراکتیو که مالک استودیوی راک‌استار گیمز بوده و نقش ناشر فرنچایز محبوب Grand Theft Auto را دارد؛ به تازگی جدیدترین گزارش مالی خود را منتشر کرده که در آن شاهد اشاره‌ای احتمالی به عرضه بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۴ هستیم.

image

 

این شرکت که با رکورد شکنی در این سال مالی، درآمد خود را به ۵.۳ میلیارد دلار رسانده است؛ اعلام کرده که در سال مالی ۲۰۲۵، انتظار کسب عدد باورنکردنی ۸ میلیارد دلار را دارد! با توجه به اینکه درآمد تیک-تو در سال‌های گذشته حدود ۳ میلیارد دلار بود؛ این انتظارات خبر از عرضه بازی جدیدی در فرنچایز محبوب GTA در آینده نزدیک را می‌دهند.

تیک-تو اینتراکتیو درباره برآورد‌های خود از سال مالی ۲۰۲۵ چنین می‌گوید:

«سال مالی ۲۰۲۵، نقطه بسیار مهمی برای شرکت ما به حساب می‌آید. تلاش‌های ما در سال‌های اخیر، بر این بوده که روی عرضه فرنچایز‌های با کیفیتی تمرکز کنیم که موفقیت فراوانی را برای شرکت به همراه داشته‌اند. هدف ما این است تا در سال مالی ۲۰۲۵، چندین عنوان انقلابی را عرضه کرده که چشم انداز موفقیت در صنعت گیمینگ را تغییر دهند. این عناوین، امکان کسب درآمد بیش از ۸ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۲۵ را داشته و امیدواریم که این روند را در سال‌های آتی نیز ادامه دهیم.»

image

 

با توجه به این بیانیه تیک-تو اینتراکتیو، به نظر رسیده که این شرکت قصد عرضه عنوانی را داشته که از موفقیت بی حد و مرز آن مطمئن است. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد فرنچایز Grand Theft Auto و فروش باورنکردنی GTA V حتی پس از ۱۰ سال، به نظر رسیده که این بازی همان GTA 6 باشد.

البته، لازم به ذکر است که شرکت تیک-تو اینتراکتیو یا استودیوی راک‌استار گیمز، این امر را به صورت رسمی تایید نکرده‌اند و صرفا با گمانه زنی‌های منابع متفاوت در صنعت گیمینگ روبرو هستیم. سال مالی ۲۰۲۵، از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ آغاز شده و در ماه مارس ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که طی سال ۲۰۲۴، سرانجام شاهد انتشار بازی GTA 6 باشیم.

تصاویر فاش شده از گیمپلی GTA 6

 

 درباره موفقیت اخیر ناشر سری GTA و امکان انتشار نسخه بعدی این سری در سال ۲۰۲۴ چه می‌اندیشید؟ آیا راک‌استار گیمز با گذشت بیش از ۱۰ سال و از دست دادن بسیاری از پرسنل کلیدی خود، باز هم توان خلق شاهکاری دیگر را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)