خانهاخبار
iOS 16.5 و iPadOS 16.5 با تغییراتی کوچک منتشر شدند

iOS 16.5 و iPadOS 16.5 با تغییراتی کوچک منتشر شدند

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، اپل امروز iOS 16.5 و iPadOS 16.5 را با برخی ویژگی‌ها که از قبل در خبرها گفته بودیم عرضه کرده و هم اکنون می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.
۱۴۰۲/۲/۲۹

اپل امروز iOS 16.5 و iPadOS 16.5 را عرضه کرد، پنجمین بروزرسانی سیستم عامل iOS 16 و iPadOS 16 که سپتامبر گذشته (شهریور ۱۴۰۱) منتشر شد. آپدیت امروز یک ماه پس از آخرین آپدیت iOS 16.4 عرضه شده که ایموجی‌های جدید، نوتیفیکیشن‌های وب اپلیکیشن‌های داخل سافاری و موارد دیگر را به همراه داشت.

iOS 16.5 و iPadOS 16.5 را می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > General > Software Update در آیفون‌ها و آیپدهای واجد شرایط، به صورت آنلاین نصب کنید. به دلیل تقاضای زیاد ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا بروزرسانی امروز برای شما نمایش داده شود، پس صبور باشید و منتظر بمانید تا اطلاعیه مربوطه در دستگاه شما نمایان شود.

image

 

در iOS 16.5 اپل یک والپیپر جدید و تب Sports در اپل نیوز را اضافه کرده، همچنین مشکلات مربوط به Spotlight و Screen Time را نیز برطرف کرده است. یادداشت‌های انتشار اپل در خصوص نسخه جدید امروز به شرح زیر است:

  • یک تصویر پس زمینه جدید به صفحه قفل اضافه شده است
  • تب Sports در Apple News برای دسترسی آسان به برنامه‌ها، امتیازات مسابقات ورزشی، جدول رده‌بندی و موارد دیگر برای تیم‌ها و لیگ‌های مورد علاقه شما اضافه شده است
  • کارت‌های امتیاز و زمان‌بندی My Sports در اپل نیوز، شما را به طور مستقیم به صفحات بازی می‌برد، جایی که می‌توانید جزییات بیشتری درباره بازی‌های خاص پیدا کنید
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن Spotlight ممکن است از کار بیافتد
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن پادکست‌ها در کارپلی ممکن است محتوا را بارگیری نکنند
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن تنظیمات Screen Time ممکن است ریست شود یا در همه دستگاه‌ها سینک نشود

لازم به ذکر است در تمامی آپدیت‌ها از جمله این آپدیت، برخی از ویژگی‌ها ممکن است در همه مناطق یا در همه دستگاه‌های اپل در دسترس نباشد.

iOS 16.5 و iPadOS 16.5 احتمالا از آخرین بروزرسانی‌های iOS 16 باشند، زیرا اپل در حال انتقال به iOS 17 است و بیشتر تمرکز خود را روی این سیستم عامل معطوف کرده است. iOS 17 قرار است در ماه ژوئن (خرداد) در WWDC 2023 معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)