خانهاخبار
بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 به طور رسمی معرفی شد!

بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 به طور رسمی معرفی شد!

استودیوی «ندررلم» دقایقی پیش از جدیدترین بازی در سری محبوب مورتال کامبت رونمایی کرد.
۱۴۰۲/۲/۲۸

شرکت وارنر برادرز و استودیوی «ندررلم»، دقایقی پیش از جدیدترین بازی در سری محبوب مورتال کامبت رونمایی کردند. این عنوان که نقش ریبوت این سری مبارزه‌ای را ایفا خواهد کرد؛ Mortal Kombat 1 نام داشته و در آن شاهد عواقب رخداد‌های بخش داستانی Mortal Kombat 11 هستیم.

image

 

همانند بازی‌های پیشین در این سری، Mortal Kombat 1 نیز دارای بخش داستانی بوده و سیستم مبارزه جدیدی را به همراه دارد. با وجودی که این نسخه یک ریبوت محسوب شده و طبیعتا شاهد تغییرات بسیاری در آن خواهیم بود؛ Mortal Kombat 1 همچنان خشونت شناخته شده این سری و حرکات «Fatality» جذاب آن را به همراه خواهد داشت.

یکی از سیستم‌های جدید این بازی، «Kameo Fighters» نام داشته و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در حین مبارزات خود، از برخی شخصیت‌ها کمک بگیرند. این شخصیت‌ها، در بخش جداگانه‌ای از شخصیت‌های اصلی بازی قرار داشته و امکان استفاده مستقل از آنها وجود ندارد.

image

 

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر نسخه از سری مورتال کامبت، لیست شخصیت‌های آن بوده که با گذشت ۳۱ از عرضه نخستین بازی در این سری، هر یک طرفداران خاص خود را دارند. استودیوی «ندررلم» تا به حال حضور شخصیت‌هایی چون «لو کنگ»، «اسکورپین»، «ساب-زیرو»، «رایدن»، «کانگ لاو»، «کیتانا»، «میلینا»، «شنگ سونگ» و «جانی کیج» در این بازی را تایید کرده است.

لازم به ذکر بوده که شخصیت «شنگ سونگ»، تنها در اختیار افرادی قرار گرفته که Mortal Kombat 1 را پیش خرید کنند. یک بسته الحاقی نیز برای این بازی منتشر شده که اسکین «ژان-کلود ون دام»، بازیگر فیلم‌های اکشن را برای شخصیت «جانی کیج» به همراه دارد.

image

 

این استودیو اعلام کرده که پیش خرید کنندگان Mortal Kombat 1، در ماه آگوست به بتای بخش مولتی پلیر این بازی نیز دسترسی خواهند داشت. Mortal Kombat 1 در روز ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه پایه این بازی، قیمت ۷۰ دلار را داشته و امکان تهیه نسخه پریمیوم با قیمت ۱۱۰ دلار یا حتی نسخه کالکترز ادیشن با قیمت ۲۵۰ دلار نیز وجود دارد.

 

درباره بازی Mortal Kombat 1 چه فکر می‌کنید؟ آیا این عنوان خواهد توانست تا موفقیت نسخه‌های پیشین این سری محبوب را ادامه دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)