خانهاخبار
آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس احتمالا مانند سری پرو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت

آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس احتمالا مانند سری پرو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت

اپل ثابت کرده که انتقال قابلیت‌های آیفون‌های سری پرو به سری استاندارد، به روالی مشخص برای این شرکت بدل شده است و امروز شاهد گزارش اولین مورد از این انتقال در مورد سری آیفون ۱۵ هستیم.
۱۴۰۲/۲/۲۵

به گفته جف پو تحلیلگر شرکت سرمایه‌گذاری Haitong International Securities واقع در هنگ کنگ، مدل‌های پایین رده آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس که شهریور امسال عرضه می‌شوند، به لنز دوربین پشتی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

image

 

در یادداشت تحقیقاتی که امروز توسط Mac Rumors به دست آمده است، پو گفته که لنز ۴۸ مگاپیسکلی در این مدل‌های از یک سنسور جدید سه پشته‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند نور بیشتری را برای بهبود کیفیت تصویر بگیرد. با این حال بر اساس بررسی‌های زنجیره تامین، این تحلیلگر معتقد است که حسگر مذکور احتمالا با مشکلات عملکردی مواجه است که می‌تواند منجر به تاخیر در تولید آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس شود، اما فعلا انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در همان ماه شهریور عرضه شوند.

اپل اولین بار سال گذشته یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی را در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس معرفی کرد. این لنز کاربران را قادر می‌سازد تا عکس‌های ۴۸ مگاپیکسلی ProRAW بگیرند که برای انعطاف‌پذیری بیشتر در ویرایش، جزییات بیشتری را در فایل تصویر حفظ می‌کند.

جف پو اولین شخصی بود که گزارش داد مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به دلیل مشکلات طراحی دیگر دکمه‌های لمسی حالت جامد نخواهند داشت. اما او همچنان انتظار دارد که آیفون ۱۵ پرو دارای بدنه تیتانیومی، تراشه ارتقا یافته A17 Bionic، افزایش رم به میزان ۸ گیگابایت و موارد دیگر باشند و همچنین بار دیگر تاکید کرده که هر چهار مدل آیفون ۱۵ دارای پورت USB-C خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)