خانهاخبار
زمان رونمایی گوشی جدید HTC رسما اعلام شد

زمان رونمایی گوشی جدید HTC رسما اعلام شد

برند شناخته‌شده HTC امروز با انتشار تیزری زمان رونمایی از گوشی موردانتظار خود را تایید کرد.
۱۴۰۲/۲/۲۲

برند تایوانی HTC که در حال حاضر حضور چندان فعالی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد اخیرا اعلام کرد در حال توسعه یک گوشی هوشمند است که مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی VIVERSE‌خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این شرکت تایوانی امروز به صورت رسمی زمان رونمایی از گوشی جدید خود را تایید کرد. البته نام این گوشی موردانتظار هنوز مشخص نیست ولی طبق آنچه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، گوشی HTC‌ با نام U23 Pro روانه بازار می‌شود. 

image

برند HTC‌ با به اشتراک‌گذاری تیزری رسمی تایید کرد که گوشی جدید این شرکت در تاریخ ۱۸ مه مصادف با ۲۸ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. در این تیزر اطلاعاتی پیرامون این گوشی ذکر نشده است و تنها نمایشگر گوشی با ناچ حفره دوربین سلفی نمایش داده شده است. پلتفرم VIVERS که در تیزر این گوشی نیز به آن اشاره شده است یک دنیای متاورس محسوب می‌شود تجربه غنی از دنیای واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود HTC U23 Pro با قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت مجازی همراه شود. 

شایان ذکر است گوشی HTC U23 Pro چندی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت و برخی از مشخصات فنی سخت‌افزاری آن تایید شد. در این راستا، گوشی جدید HTC از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. به علاوه، برخی تصاویر واقعی نیز از این گوشی فاش شد که طراحی آن را نشان می‌دهند. در این تصاویر مشخص شد که HTC U23 Pro از دوربین ۱۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود که با سه سنسور فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق همراه می‌شود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که U23 Pro‌ احتمالا در کانفیگ پایه حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. دیگر مشخصات فنی این گوشی شامل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ بی‌سیم می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ابی

۱۴۰۲/۳/۲
توی بازار بیاد آیفن میفروشم htc می‌گیرم ، با کلاس تر و باکیفیت تر از همه

مهسا امینی

۱۴۰۲/۲/۲۳
اچ تی سی برند بسیار باکیفیتیه