خانهاخبار
رنگ‌بندی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در رندرهای جدید آن لو رفت

رنگ‌بندی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در رندرهای جدید آن لو رفت

پرچمدار تاشو موتورولا در سه رنگ مشکی،‌ آبی و قرمز به فروش خواهد رسید.
۱۴۰۲/۲/۲۲

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قصد دارد به زودی از گوشی تاشو پرچمدار خود موسوم به موتورولا ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر جدید باکیفیتی از این گوشی فاش شده است که طراحی کامل و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند. 

طبق این گزارش، افشاگر برجسته موسوم به ایوان بلس (evleaks) امروز رندرهای جدیدی از موتورولا ریزر ۴۰ اولترا را به اشتراک گذاشته است که طراحی این گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهند. در این راستا، به نظر می‌رسد گوشی تاشو موتورولا در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز روانه بازار خواهد شد. 

برجسته‌ترین ویژگی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نمایشگر کاور آن خواهد بود که طبق تایید رسمی موتورولا، بیشتر از سه اینچ خواهد بود. با توجه به این موضوع، شایعات اذعان داشته‌اند که گوشی تاشو این برند از نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی بهره خواهد برد. تقریبا تمام فضای پنل پشتی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا توسط نمایشگر کاور احاطه شده است و حتی دوربین‌های عقبی نیز در این نمایشگر جای گرفته‌اند. نمایشگر داخلی دستگاه نیز با حاشیه‌های نازکی همراه خواهد شد و میزبان ناچ حفره دوربین سلفی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک برخوردار خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی همراه خواهد شد. به علاوه، این گوشی از نمایشگر داخلی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. سیستم دورین موتورولا ریزر ۴۰ اولترا شامل دو دوربین پشتی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌شود. انرژی موردنیاز گوشی پرمیوم موتورولا توسط باتری۳۶۴۰ میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)