خانهاخبار
گوشی میان رده ویوو Y78 با چیپست دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

گوشی میان رده ویوو Y78 با چیپست دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از گوشی میان رده جدیدی با نام ویوو Y78 رونمایی کرده که مدتی پیش، شاهد معرفی نسخه پلاس آن بودیم.
۱۴۰۲/۲/۲۱

شرکت ویوو که در ماه گذشته از گوشی میان رده ویوو Y78 پلاس رونمایی کرده بود؛ اکنون به معرفی نسخه معمولی آن پرداخته که از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ استفاده می‌کند. ویوو Y78 در روز ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) روانه بازار خواهد شد.

ویوو Y78 دارای نمایشگری ۶.۶۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده که در مقایسه با نمایشگر امولد خمیده به کار رفته در نسخه پلاس، چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز روی دکمه پاور قرار داشته و دیگری خبری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیست.

image

 

این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. بر خلاف نسخه پلاس، ویوو Y78 فاقد لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی خود است. این گوشی که وزن ۱۹۰ گرم را دارد؛ از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پتشیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی استفاده می‌کند.

ویوو Y78 از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OriginOS 3 استفاده کرده و از جمله امکانات اصلی آن، می‌توان به پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و بلوتوث ۵.۳ اشاره کرد.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، صورتی و سبز قابل تهیه خواهد بود. ویوو Y78 در سه نسخه روانه بازار شده که نسخه پایه آن با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۱٫۳۹۹ یوآن (حدود ۲۰۰ دلار) را دارد. نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، به قیمت ۱٫۶۹۹ یوآن (حدود ۲۴۵ دلار) فروخته شده و نهایتا، نسخه با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز قیمت ۱٫۹۹۹ یوآن‌ (حدود ۲۹۰ دلار) را خواهد داشت.

image

 

درباره گوشی جدید شرکت ویوو چه فکر می‌کنید؟ آیا امکانات این گوشی، قیمت آن را توجیه می‌کنند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)