خانهاخبار
اوپو A98 5G در رندر‌هایی با جزئیات بالا دیده شد

اوپو A98 5G در رندر‌هایی با جزئیات بالا دیده شد

پس از افشای مشخصات کامل گوشی اوپو A98 5G در روز گذشته، در امروز رندر‌هایی با جزئیات بالا از این گوش نیز فاش شده‌اند.
۱۴۰۲/۲/۱۷

موج شایعات و افشاگری‌ها درباره گوشی میان رده اوپو A98 5G همچنان ادامه داشته و پس از اینکه شاهد افشای مشخصات کامل این گوشی و دریافت چندین تاییدیه متفاوت توسط آن بودیم؛ اکنون رندر‌هایی با جزئیات بالا از آن نیز منتشر شده‌اند. این گوشی که در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد؛ طراحی منحصر به فردی در بخش جزیره دوربین دارد.

image

 

اوپو A98 5G دارای نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده کرده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در بخش دوربین، این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قرار دارد؛ ۳۲ مگاپیکسلی است.

این محصول دارای یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری ColorOS استفاده خواهد کرد. متاسفانه جزئیات خاصی درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست؛ اما احتمالا در روز‌های آتی شاهد افشاگری‌های بیشتری نیز خواهیم بود.

image

 

درباره این گوشی و طراحی آن چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)