خانهاخبار
برچسب قیمتی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ برای بازار چین فاش شد

برچسب قیمتی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ برای بازار چین فاش شد

پرچمدار سونی با قیمت کمتری در مقایسه با نسل قبلی روانه بازار چین می‌شود!
۱۴۰۲/۲/۱۷

سونی قرار است در تاریخ ۱۱ مه مصادف با ۲۱ اردیبهشت از پرچمدار جدید خود به نام سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ رونمایی کند. پرچمدار این برند به عنوان نسخه نسل جدید اکسپریا ۱ مارک ۴ عرضه خواهد شد. چندی پیش سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ در یک بیلبورد تبلیغاتی دیده شد و طراحی آن به همراه بخشی از مشخصات فنی فاش شد. حالا اما به تازگی گزارشی برچسب قیمتی این محصول پرمیوم را لو داده است که خبر از کاهش قیمتی آن در مقایسه با نسل قبلی می‌دهد. 

image

براساس این گزارش، سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ با قیمت ۸۰۰۰ یوآن معادل ۱۱۶۰ دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید. اگر این ادعا درست باشد، پرچمدار جدید سونی با قیمت کمتری در مقایسه با اکسپریا ۱ مارک ۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای یادآوری، سونی اکسپریا مارک ۴ با برچسب قیمتی ۸۵۰۰ یوآن (۱۲۳۱ دلار) برای بازار چین معرفی شده است. به طور دقیق‌تر، سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ در حدود ۶ درصد کاهش قیمتی خواهد داشت. 

ظاهرا کاهش قیمتی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ برای نسخه‌ بازار جهانی آن اعمال نخواهد شد و انتظار می‌رود این گوشی با قیمت مشابه مدل نسل قبلی عرضه شود. با این وجود، پرچمدار سونی همچنان یکی از گوشی‌های قدرتمند بازار محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی خواهد داشت چرا که گزارش شده است این گوشی با بهبودهای مختلفی همراه خواهد شد. 

شایان ذکر است سونی در بیلبورد تبلیغاتی اکسپریا ۱ مارک ۵ تایید کرده است که این پرچمدار از سنسور و فناوری تصویربرداری نسل جدید بهره خواهد برد. به علاوه، متن موجود در این بیلبورد اذعان دارد که اکسپریا ۱ مارک ۵ قادر خواهد بود در همه شرایط نوری تصاویر باکیفیتی را ثبت کند که نویز آن‌ها در پایین‌ترین سطح قرار دارد. همچنین طراحی دستگاه که در بیلبورد رسمی سونی به نمایش گذاشته شده است نیز با طراحی موجود در رندرهای آن به طور کامل مطابقت دارد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل سه رنگ سفید، مشکی و سبز خواهد بود. 

image

رندر سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

در نهایت باید اشاره کرد که سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ احتمالا به نمایشگر اولد ۶٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 4K مجهز خواهد بود. قلب تپنده پرچمدار سونی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)